  • 1. Data: 2008-02-18 16:58:20
    Temat: Citi - zmieklem :)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jutro mijal termin wypowiedzenia karty i dzisiaj dostalem ostatni
    telefon. Zaproponowano mi dozywotnie zwolnienie z oplaty za karte (nawet
    przy obrocie 0 zl - ma przyjsc pisemne potwierdzenie), bezplatna wymiane
    na dowolnie wybrany typ karty (mam zwykla VC i moge sobie ja zamienic na
    MC, BP, Plus, Lot) oraz bonus w postaci zwrotu 20 % zakupow dokonanych
    do konca marca 2008, jednakze nie wiecej niz 100 zl (czyli jak wydam 500
    zl to na karte zostanie mi zwrocone 100 zl). Zmieklem :)

    Reasumujac, uwazam, ze dobrze robie zostawiajac sobie poki co ich karte.
    W sumie wywalczylem calkiem fajne warunki (100 zl gratis), a karta jako
    zapasowo-rezerwowa (jesli samoczynnie nie zwiekszy sie limit), bedzie
    sprawdzala sie calkiem niezle i nie bede musial sie martwic o robienie
    jakiegos obrotu itp.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-02-18 19:52:13
    Temat: Re: Citi - zmieklem :)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 18 Lut, 17:58, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    > do konca marca 2008, jednakze nie wiecej niz 100 zl (czyli jak wydam 500
    > zl to na karte zostanie mi zwrocone 100 zl). Zmieklem :)

    A kumpel jakieś 1,5 roku temu pokazując mi z dumą dopiero co zdobytą
    kartę za którą
    płacił jakieś chore pieniądze popukał się w głowę jak usłyszał, że ja
    poczekam aż takie coś
    będą dodawać do sobotniego wydania Wieczoru Wrocławia :]
    Jeszcze poczekam z rok i naprawdę tak będzie ;)

    Pzdr.
    L.

  • 3. Data: 2008-02-18 20:15:11
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Lisciasty pisze:

> [...]
    > usłyszał, że ja poczekam aż takie coś będą dodawać do sobotniego
    > wydania Wieczoru Wrocławia :] Jeszcze poczekam z rok i naprawdę tak

    Citi zszedł pod strzechy ;-)

  • 4. Data: 2008-02-18 20:30:47
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:fpce17$66m$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zapasowo-rezerwowa (jesli samoczynnie nie zwiekszy sie limit), bedzie
    > sprawdzala sie calkiem niezle i nie bede musial sie martwic o robienie

    na rynku trzeba tylko dobrze szukac, odpowiedniego produktu, np. karta Money
    BZWBK zarabia dla mnie 60zl miesiecznie, wrzucam przyznany mi limit na konto
    oszczednosciowe i wten sposob mam 700zl rocznie. No po roku, jezeli nie bede
    wyk. 5 trans bezg. na miesiac to 5zl/mies co daje 60zl rocznie, ale przy
    zarobku 700zl na rok i tak jest sie do przodu.
    Szkoda, ze inne banki nie oferuja takiego produktu.

  • 5. Data: 2008-02-18 20:37:55
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Mon, 18 Feb 2008 17:58:20 +0100, Mithos napisał(a):

    > Jutro mijal termin wypowiedzenia karty i dzisiaj dostalem ostatni
    > telefon. Zaproponowano mi dozywotnie zwolnienie z oplaty za karte

    W piątek Citi skasowało roczną opłatę za kartę. Wczoraj napisałem grzeczny
    mail, że jeśli nie zdejmą tej prowizji, to następny raz już nie zdążą jej
    naliczyć - dzisiaj telefon z Citi z życzeniami urodzinowymi i informacją,
    że w sumie tej opłaty nie potrzebują :)

    AK

  • 6. Data: 2008-02-18 21:12:58
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Szkoda, ze inne banki nie oferuja takiego produktu.

    Getinbank
    i jak się dobrze postara to... Citibank i Lukas.

  • 7. Data: 2008-02-18 21:17:42
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 18 Lut, 22:12, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Getinbank
    > i jak się dobrze postara to... Citibank i Lukas.

    oraz karty kredytowe z tzw. Pekao285 i tu jeszcze lepiej, bo bez
    prowizji.

  • 8. Data: 2008-02-18 23:37:43
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > naliczyć - dzisiaj telefon z Citi z życzeniami urodzinowymi i informacją,

    a udało się Wam powalczyć z goldem z Citi?
    przy całkiem niezłym obrotach Citi pobrał opłatę w wysokości 120 zł zamiast
    290 zł...zastanawiam się czy taki e-mail z groźbą rezygnacji z karty mógłby
    zakończyć się zwrotem pobranej opłaty?

    karta niezła i generalnie wszelkie reklamacje rozpatrywali
    błyskawicznie....

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2008-02-19 06:19:04
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > a udało się Wam powalczyć z goldem z Citi?

    tak, zadnych oplat za podstawowa i dodatkowa
    walki raczej nie bylo, majac srebrna kiedys zadzwonilem z pytaniem o zlota,
    poprzelanczali rozmowy i mila pani
    obiecala bezplatny transfer ze srebrnej na zlota (uzytkowanie rowniez jesli
    bede uzywal jak dotychczas)
    (niespodzianka bylo przyslanie dodatkowej zlotej, o ktora sie nie
    upominalem)

    tydzien temu Pani z multi zadzwonila czy nie chce karty gold za darmo i bez
    zaswiadczenia o zarobkach( a limit juz mi podala), ale papiery jeszcze nie
    dotarly
    (zabawne bo w multi nie mam ror'u i nic o mnie w sumie nie wiedza)

    Mithos, ty chyba uzywales ich karty, co sadzisz o tej promocji?

  • 10. Data: 2008-02-19 06:45:09
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Tue, 19 Feb 2008 00:37:43 +0100, RobertS napisał(a):

    > a udało się Wam powalczyć z goldem z Citi?

    Hmm, ja właśnie mam golda, ale z zachowaniem TOiP silvera. W każdym razie
    ten mail co roku działa :)

    AK