    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - zmieklem :)
    Date: Mon, 18 Feb 2008 20:30:47 -0000

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:fpce17$66m$1@news.onet.pl...
    > Jutro mijal termin wypowiedzenia karty i dzisiaj dostalem ostatni telefon.
    > Zaproponowano mi dozywotnie zwolnienie z oplaty za karte (nawet przy
    > obrocie 0 zl - ma przyjsc pisemne potwierdzenie), bezplatna wymiane na
    > dowolnie wybrany typ karty (mam zwykla VC i moge sobie ja zamienic na MC,
    > BP, Plus, Lot) oraz bonus w postaci zwrotu 20 % zakupow dokonanych do
    > konca marca 2008, jednakze nie wiecej niz 100 zl (czyli jak wydam 500 zl
    > to na karte zostanie mi zwrocone 100 zl). Zmieklem :)
    >
    > Reasumujac, uwazam, ze dobrze robie zostawiajac sobie poki co ich karte. W
> [...]
    na rynku trzeba tylko dobrze szukac, odpowiedniego produktu, np. karta Money
    BZWBK zarabia dla mnie 60zl miesiecznie, wrzucam przyznany mi limit na konto
    oszczednosciowe i wten sposob mam 700zl rocznie. No po roku, jezeli nie bede
    wyk. 5 trans bezg. na miesiac to 5zl/mies co daje 60zl rocznie, ale przy
    zarobku 700zl na rok i tak jest sie do przodu.
    Szkoda, ze inne banki nie oferuja takiego produktu.