  • 1. Data: 2008-02-18 17:38:34
    Temat: VISA czy MC ?
    Od: "max" <b...@a...pl>

    Witam jakie sa zasadznicze roznice miedzy MC a VISA
    bo jak narazie to wiem tyle ze na MC nie mozna wyplacic srodkow
    np gdy wplacam kase w jakis poker room wyplacic moge juz
    tylko na konto itp
    Natomiast z karta VISA nie ma takich problemow

    Ten minus MC to tez maly plus bo mozna wyciagnac kase w GP
    i przelac na wlasne konto ale trzeba chyba zawsze prowizje zaplacic :)

    Czy sa jeszcze jakies istotne roznice miedzy tymi kartami ?

  • 2. Data: 2008-02-18 18:57:37
    Temat: Re: VISA czy MC ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    max wrote:
    > Witam jakie sa zasadznicze roznice miedzy MC a VISA

    żadne

    > bo jak narazie to wiem tyle ze na MC nie mozna wyplacic srodkow np gdy
    > wplacam kase w jakis poker room wyplacic moge juz tylko na konto itp
    > Natomiast z karta VISA nie ma takich problemow

    a gdzie to przeczytałeś?

  • 3. Data: 2008-02-18 19:15:59
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > a gdzie to przeczytałeś?

    na poker roomach i czasem tak musze robic jak wplacam MC
    bo to podobno mastercard zablokowal mozliwosc
    otrzymywania srodkow na karte i nie da sie wyplacic na MC

  • 4. Data: 2008-02-18 19:29:25
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > żadne

    W BZWBK przy MC nie ma dodatkowej oplaty za przewalutowanie jesli placisz w
    innej walucie niz EUR. Przy Visie jest to chyba 3%.

  • 5. Data: 2008-02-18 23:09:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bartekE320 wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > W BZWBK przy MC nie ma dodatkowej oplaty za przewalutowanie jesli
    > placisz w innej walucie niz EUR. Przy Visie jest to chyba 3%.

    to nie jest cecha Visy czy MC tylko cecha konkretnej karty wydawanej
    przez konkretny bank.

  • 6. Data: 2008-02-19 09:53:45
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "max" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Czy sa jeszcze jakies istotne roznice miedzy tymi kartami ?

    Tylko MC mozna bylo kupic bilety na Mundial 2006

  • 7. Data: 2008-02-19 12:09:00
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "Artur O." news:fpe8vc$ake$1@news.wp.pl

    > Tylko MC mozna bylo kupic bilety na Mundial 2006

    A czy w tym przypadku nie rozbijało się wszystko o umowy jakie posiadał MC z
    FIFĄ?

  • 8. Data: 2008-02-19 21:18:27
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    witek napisał(a) w wiadomości: ...

    >to nie jest cecha Visy czy MC tylko cecha konkretnej karty wydawanej
    >przez konkretny bank.

    No tak, ale... czy prowizje za "transakcje transgraniczne" nawet
    w tej samej walucie to była tylko legenda?

    Arek