  • 51. Data: 2021-07-13 13:15:45
    Temat: Re: Citi - potwierdzanie transakcji
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 13 Jul 2021 12:18:49 +0200, Wojtek napisał(a):

    > Zabawności kulturowo-geograficzne: prawie w całej Ameryce Południowej
    > wszędzie w WC są kosze nawet na papier toaletowy bo... "ruły" mają nie
    > takie... (w Japonii chyba też mają taki problem)

    W Nepalu i Indiach też należy wrzucać papier toaletowy do specjalnego
    kosza, przy czym sprawa dotyczy turystów, bo tubylcy się podmywają ręką.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 52. Data: 2021-07-13 13:54:02
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 13.07.2021 o 13:15, Olin pisze:
    > W Nepalu i Indiach też należy wrzucać papier toaletowy do specjalnego
    > kosza, przy czym sprawa dotyczy turystów

    Bliski Wschód również, nie dotyczy hoteli robionych pod turystów, ale
    statków np. do nurkowania już jak najbardziej.

    --
    Alf/red/

  • 53. Data: 2021-07-13 21:28:28
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 11 Jul 2021 21:27:17 +0200, Imka napisał(a):

    > Podpinam się, bo akurat zapłaciłam citkiem w internetach (ale tylko
    > dlatego, że się zaparłam).
    >
    > Smartfona nie posiadam, zatem byłam ciekawa jak ta operacja będzie
    > wyglądać w praktyce.

    "W praktyce" - ciąg dalszy.

    Zgodnie z bankowym FAQ *przepisałam* przysłany SMSem adres do
    przeglądarki w komputerze i w ten sposób dokonałam płatności.

    Dziś dostałam maila od Citi:

    "Drogi Kliencie,
    dziękujemy za korzystanie z naszych usług w aplikacji Citi Mobile(R). W
    procesie rejestracji w aplikacji nie włączyłeś Autoryzacji Mobilnej."

    Nadal nie posiadam smartfona.
    Nie korzystałam z ich usług w aplikacji mobilnej.
    Nie uruchomiłam żadnego procesu rejestracji w żadnej aplikacji.

    Łapki mi zwiędły, jak odwiędną coś im napiszę i już na pewno nie będę
    płaciła citkiem w internecie - nie wiadomo jeszcze jakie działania i
    intencje bank mi przypisze, skoro nie są w stanie odróżnić czy klient
    korzysta z aplikacji mobilnej czy też nie.

    To tylko potwierdzenie mojego przypuszczenia, że ten punkt FAQ napisali
    na odczepnego i sami nie wierzyli, że ktoś z tego sposobu skorzysta.
    W ogóle cud, że sposób zadziałał.

    --
    Imka

  • 54. Data: 2021-07-19 18:17:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Gramatyka gramatyką, ale czy tylko ja uważam, że te wszystkie
    > ostrzeżenia "nie podawaj nikomu kodu" są kompletnie bez sensu, bo
    > przecież oni ten kod przysyłają właśnie PO TO, żebym go gdzieś podał.

    Swoją drogą, podanie tego kodu grozi dokładnie niczym.
    Zakładając oczywiście, że transakcja jest przeprowadzana przez osobę
    uprawnioną do tego.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 55. Data: 2021-07-20 16:49:30
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    wtorek, 29 czerwca 2021 o 21:41:17 UTC+2 Marvin napisał(a):
    > Chciałem dzisiaj zapłacić w Internecie kartą Citi i dostałem SMS-a z
    > linkiem do klikania. Hahaha! Buhahaha. Link!

    Wrzucam do pierwszego postu, bo dzis widzialem platnosc karta biznesowa (debetowa).
    Do autoryzacji transakcji na stronie Citi uzytkownik zostal poproszony o podanie 2
    cyfr z numeru PIN. Niestety screena nie mam, ale widzialem na wlasne oczy.

    MK

  • 56. Data: 2021-07-21 20:36:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 19.07.2021 o 18:17, Krzysztof Halasa pisze:

    > Swoją drogą, podanie tego kodu grozi dokładnie niczym.
    > Zakładając oczywiście, że transakcja jest przeprowadzana przez osobę
    > uprawnioną do tego.

    A to też oczywiście.

    Zlecam przelew 50zł do cioci Zosi, dostaję sms że zleciłem przelew 50zł
    do cioci Zosi i że kod jest 123456.

    No i wykrzykuję z balkonu "kod 123456". Co komu z tego przyjdzie? Nic
    przecież.

    MJ

  • 57. Data: 2021-11-10 20:34:38
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 13 Jul 2021 21:28:28 +0200, Imka napisał(a):

> [...]
    > Nie korzystałam z ich usług w aplikacji mobilnej.
    > Nie uruchomiłam żadnego procesu rejestracji w żadnej aplikacji.

    Ciąg dalszy - a zresztą cholera ich wie czy ciąg, czy coś nowego.

    Dziś dostałam maila od Citi:
    "Dziękujemy za dodanie Twojej karty Citi Handlowy do Apple Pay.
    Płatności kartą Citi Handlowy z Apple Pay.
    Dziękujemy za dodanie Twojej karty Citi Handlowy do Apple Pay."

    Ponieważ NADAL nie mam smartfona i od tamtego czasu nie dokonywałam
    żadnej próby płatności online ani tym bardziej tzw. "mobilnej", mam
    chyba dwie opcje:

    1) Citi w jakimś dzikim amoku rozsyła dziwne maile na prawo i lewo;
    2) ktoś NAPRAWDĘ podpiął pod swoje Apple Pay moją kartę.

    Droga grupo - co robić i jak żyć?
    Już zastrzegać kartę czy jednak jest tak jak myślę, czyli mają
    b....ałagan nieziemski?

    No dobra, założyłam (pesymistycznie? optymistycznie?), że to nie fejk
    tylko prawda.

    "Twoja karta została zastrzeżona
    Nową kartę (z numerem innym niż dotychczasowy) wyślemy w ciągu dwóch dni
    roboczych na poniższy adres:"

    Dwa dni robocze to poniedziałek wypada, 15.11? Przetestuje - i citka, i
    PP.

    =======================================
    Minęły dwa strzały znikąd....
    =======================================

    W trakcie pisania tego posta wpadł mi następny mail:

    "Ważne informacje dla Klientów Citi Handlowy
    Szanowni Państwo,
    10 listopada 2021 r. otrzymali Państwo od nas wiadomość e-mail dotyczącą
    dodania karty Citi Handlowy do usługi Apple Pay.
    Wiadomość ta nie powinna zostać do Państwa wysłana. Prosimy o jej
    zignorowanie.
    Przepraszamy za niedogodności.
    Z poważaniem
    Citi Handlowy"

    A karta już zastrzeżona, param, pam, pam.

    Nie sposób się nudzić z bankami. Z Citi zwłaszcza.
    Nawet jak się posiada "produkt" (fuj!), którego się nie używa.

    --
    Imka