  • 1. Data: 2021-07-01 11:35:28
    Temat: Nie będzie mnie STAĆ! (ryzyko stopy procentowej)
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    https://www.knf.gov.pl/dla_konsumenta/kampanie_spole
    czne/ryzyko_stopy_procentowej

    Właśnie słyszałem reklamę w radiu. Na ludzkim poziomie, dużo bardziej
    strawna niż ten suchy tekst na stronie KNF.

    No i przypominam, że od kilku (dwóch? trzech?) lat banki rozdają przy KH
    tabelki jak się zwiększy rata przy stopie 5%, 10% itp, i klient
    podpisuje że wie.

    --
    Alf/red/

  • 2. Data: 2021-07-01 13:44:53
    Temat: Re: Nie będzie mnie STAĆ! (ryzyko stopy procentowej)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Jul 2021 11:35:28 +0200, Alf/red/ wrote:
> [...]
    >
    > No i przypominam, że od kilku (dwóch? trzech?) lat banki rozdają przy KH
    > tabelki jak się zwiększy rata przy stopie 5%, 10% itp, i klient

    a ostrzegalem :-)

    I co teraz?
    Banki lobbuja za - niech klient wybierze bezpieczny kredyt, o stalej
    stopie, tylko coz ... 10%, aby i bank byl bezpieczny?

    Czy niech panstwo gwarantuje kredyty/raty/stopy procentowe?

    J.

  • 3. Data: 2021-07-02 15:28:33
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 01.07.2021 o 13:44, J.F pisze:

> [...]
    > stopie, tylko coz ... 10%, aby i bank byl bezpieczny?
    >
    > Czy niech panstwo gwarantuje kredyty/raty/stopy procentowe?

    klienci podpisują, chociaż mało kto to czyta, kto ich zmusi?

    banki udzielają takich kredytów jakie zaleca KNF, skoro nadzór finansowy
    stwierdził, że kredyt powinien mieć stałą stopę % na 5 lat to też banki
    takie kredyty oferują

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 4. Data: 2021-07-19 18:22:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Alf/red/ <a...@u...waw.pl> writes:

    > No i przypominam, że od kilku (dwóch? trzech?) lat banki rozdają przy
    > KH tabelki jak się zwiększy rata przy stopie 5%, 10% itp, i klient
    > podpisuje że wie.

    Założenie że to je na pewno obroni byłoby naiwne. Ale może jest szansa.
    No i stopy może nie wzrosną zbyt szybko + mocno.
    --
    Krzysztof Hałasa