  • 1. Data: 2021-06-29 21:41:16
    Temat: Citi - potwierdzanie transakcji
    Od: Marvin <n...@s...com>

    Chciałem dzisiaj zapłacić w Internecie kartą Citi i dostałem SMS-a z
    linkiem do klikania. Hahaha! Buhahaha. Link!

    Przeczytałem niżej cały wątek na ten temat i chciałbym się dopytać w
    takim temacie:
    1. Może podziękuję za Citka. Miałem go wprawdzie od 98 roku, ale nic nie
    trwa na wieki
    2. Co wziąć z KK tak aby było bez płacenia i ceregieli "Lewą ręką
    wykonane 3 transakcje i dwie bezstykowe wykonane przez dotknięcie
    terminala czołem zwalniają z opłat w 32 tygodniu roku nieprzestępnego".
    Może mam konta Millenium, mBank, Alior, Getin...
    Marvin

  • 2. Data: 2021-06-29 22:12:22
    Temat: Re: Citi - potwierdzanie transakcji
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2021-06-29 o 21:41, Marvin pisze:
    > Chciałem dzisiaj zapłacić w Internecie kartą Citi i dostałem SMS-a z
    > linkiem do klikania. Hahaha! Buhahaha. Link!

    Ustaw sobie autoryzację w aplikacji i nie będziesz dostawał linków.
    Sławek

  • 3. Data: 2021-06-30 11:57:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 29 czerwca 2021 o 21:41:17 UTC+2 Marvin napisał(a):
> [...]
    > takim temacie:
    > 1. Może podziękuję za Citka. Miałem go wprawdzie od 98 roku, ale nic nie

    Wyślij powyższy post również do citka. Myślisz, że czytają p.b.b.?
    Bez tego na pewno nie poprawią, z narzekaniami - jest szansa, choć może mają to w d4
    bo rezygnują z detalu - i być może są tak głupi, że wolą wygasić niż sprzedać (tak
    jak np. jp morgan chase bodajże z kredytówkami w Kanadzie - wolał darować klientom
    wszystkie długi niż utrzymywać bank-wydmuszkę tylko do spłacania KK - a warunki
    spłaty były fajne, bo spłata minimalna tylko 1% długu + odsetki oczywiście).

> [...]
    > terminala czołem zwalniają z opłat w 32 tygodniu roku nieprzestępnego".
    > Może mam konta Millenium, mBank, Alior, Getin...

    Przeczytaj też wątek "mB - KK Mastercard World Intnsive", tam jest to tym, jakie KK
    warto teraz brać.
    W skrócie:
    a) ciekawostka platyna z bnp paribas
    b) santander - visa platinum i/lub inne
    c) millenium

  • 4. Data: 2021-06-30 20:46:49
    Od: Marvin <n...@s...com>

    > Przeczytaj też wątek "mB - KK Mastercard World Intnsive", tam jest to tym, jakie KK
> [...]

    Wątek przeczytałem, niemniej tam dyskusja jest raczej o walutach
    rozliczeniowych i procentach organizacji. To mnie nie interesuje bo mam
    kurwę, alior kantor wielowalutowy i N26.
    Szukam kredytówki bez wymagań co do pyków/obrotu (im mniej wymagań tym
    lepiej).

    M.

  • 5. Data: 2021-06-30 21:10:56
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 20:46:49 +0200, Marvin napisał(a):

> [...]
    > kurwę, alior kantor wielowalutowy i N26.
    > Szukam kredytówki bez wymagań co do pyków/obrotu (im mniej wymagań tym

    Nie wiem czy istnieje jeszcze jakaś bezpłatna bezwarunkowo. Może trzeba
    pilnować nowych promocji?
    Na razie:
    Mille (51 dni) - 5 transakcji w okresie rozliczeniowym.
    ING (52 dni) - 6000 zł obrotu rocznego
    mBank (54 dni) - 12000 zł obrotu rocznego lub 240 transakcji w roku.

    Jak znajdziesz coś lepszego od Mille/ING to pls, daj znać :)
    Też mnie citek zblokował tym sposobem akceptacji transakcji
    internetowych.

    --
    Imka

  • 6. Data: 2021-06-30 21:19:07
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    środa, 30 czerwca 2021 o 20:46:51 UTC+2 Marvin napisał(a):
> [...]
    > kurwę, alior kantor wielowalutowy i N26.
    > Szukam kredytówki bez wymagań co do pyków/obrotu (im mniej wymagań tym

    Karta kredytowa Visa w ING - 2400 zł obrotu rocznego:
    https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-kredytow
    e/karta-kredytowa-visa

  • 7. Data: 2021-06-30 21:27:41
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Witam

    W dniu 29.06.2021 o 22:12, Slavekk pisze:

    > Ustaw sobie autoryzację w aplikacji i nie będziesz dostawał linków.

    Nie każdy chce aplikacji bankowej na telefonie bo np. producent telefonu
    dawno nie wydaje updatów systemu.

    Pozdrawiam,
    Zdzichu

  • 8. Data: 2021-06-30 22:03:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 30 czerwca 2021 o 21:10:57 UTC+2 Imka napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak znajdziesz coś lepszego od Mille/ING to pls, daj znać :)
    > Też mnie citek zblokował tym sposobem akceptacji transakcji

    Darmowych KK dla każdego oprócz paskudnego citka nie ma :(
    A i promo niedużo:
    - santander KK visa platinum lub silver - rok darmowy + do 200zł premii i do 600zł
    moneyback 1% przrz rok
    - mille KK mc impresja chyba - rok darmowości za 1 pyk/mc + do 300zł premii

    Rok to na tyle długo, że warto pokombinować.
    Po roku santander wymaga 10 pyk/mc, liczą się też transakcje dodatkowymi. Przy próbie
    rezygnacji z platyny przedłużają darmowość lub dają moneyback 2%.
    milek 5 pyk/mc, przy próbie rezygnacji przedłużają darmowość.

    mBąk się może schować, tym bardziej, że od marca 2022 koniec z bezpłatnością za
    pyknięcia, będzie tylko za sumy.
    A za 12k obrotu można mieć visę gold w ing.
    Do tego visy w ing bez rżnięcia za zagranicę (ale tylko visy, mc rżną) - no i zwykła
    visa wymaga tylko 2400zł/rok (i chyba też liczą się dodatkowe - a raczej "dodatkowa"
    bo dają ZTCP max. jedną).
    A kredytówka czasem jest lepsza niż curva, kantor czy N26.

  • 9. Data: 2021-07-01 08:22:36
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 30.06.2021 o 21:19, Marcin Mokrzycki pisze:

    > Karta kredytowa Visa w ING - 2400 zł obrotu rocznego:
    > https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-kredytow
    e/karta-kredytowa-visa

    Brzmi sensownie. Taki próg obrotów to już nie jest uciążliwość, tylko
    raczej eliminacja kart które nie są używane. Z tym się da żyć.
    Dziękuję za pomoc.

    M.

  • 10. Data: 2021-07-01 09:24:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 30.06.2021 o 21:10, Imka pisze:

> [...]
    >
    > Jak znajdziesz coś lepszego od Mille/ING to pls, daj znać :)
    > Też mnie citek zblokował tym sposobem akceptacji transakcji

    I wszystkie te banki mają zatwierdzanie operacji kodem sms bez logowania
    do aplikacji/www?

    I NA PEWNO TAK ZOSTANIE?

    MJ