eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - potwierdzanie transakcji › Re: Citi - potwierdzanie transakcji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Imka <s...@g...pl>
    Subject: Re: Citi - potwierdzanie transakcji
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Organization: Hotel Pod Poległym Alpinistą
    References: <sbft0p$1711$1@gioia.aioe.org>
    <lc8fx0gub724$.tsy31jwnvvra$.dlg@40tude.net>
    <1t9z9dwg3y5ot$.4e52evbz2vk2$.dlg@40tude.net>
    Date: Wed, 10 Nov 2021 20:34:38 +0100
    Message-ID: <1byuhdmd1dmoi$.scb2fed6ihgn$.dlg@40tude.net>
    Lines: 72
    NNTP-Posting-Host: 89.64.83.219
    X-Trace: 1636572879 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 525 89.64.83.219:46671
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3309
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:659782
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 13 Jul 2021 21:28:28 +0200, Imka napisał(a):

    > "W praktyce" - ciąg dalszy.
    >
    > Zgodnie z bankowym FAQ *przepisałam* przysłany SMSem adres do
    > przeglądarki w komputerze i w ten sposób dokonałam płatności.
    >
    > Dziś dostałam maila od Citi:
    >
    > "Drogi Kliencie,
    > dziękujemy za korzystanie z naszych usług w aplikacji Citi Mobile(R). W
    > procesie rejestracji w aplikacji nie włączyłeś Autoryzacji Mobilnej."
    >
    > Nadal nie posiadam smartfona.
    > Nie korzystałam z ich usług w aplikacji mobilnej.
    > Nie uruchomiłam żadnego procesu rejestracji w żadnej aplikacji.

    Ciąg dalszy - a zresztą cholera ich wie czy ciąg, czy coś nowego.

    Dziś dostałam maila od Citi:
    "Dziękujemy za dodanie Twojej karty Citi Handlowy do Apple Pay.
    Płatności kartą Citi Handlowy z Apple Pay.
    Dziękujemy za dodanie Twojej karty Citi Handlowy do Apple Pay."


    Ponieważ NADAL nie mam smartfona i od tamtego czasu nie dokonywałam
    żadnej próby płatności online ani tym bardziej tzw. "mobilnej", mam
    chyba dwie opcje:

    1) Citi w jakimś dzikim amoku rozsyła dziwne maile na prawo i lewo;
    2) ktoś NAPRAWDĘ podpiął pod swoje Apple Pay moją kartę.

    Droga grupo - co robić i jak żyć?
    Już zastrzegać kartę czy jednak jest tak jak myślę, czyli mają
    b....ałagan nieziemski?

    No dobra, założyłam (pesymistycznie? optymistycznie?), że to nie fejk
    tylko prawda.

    "Twoja karta została zastrzeżona
    Nową kartę (z numerem innym niż dotychczasowy) wyślemy w ciągu dwóch dni
    roboczych na poniższy adres:"

    Dwa dni robocze to poniedziałek wypada, 15.11? Przetestuje - i citka, i
    PP.

    =======================================
    Minęły dwa strzały znikąd....
    =======================================

    W trakcie pisania tego posta wpadł mi następny mail:


    "Ważne informacje dla Klientów Citi Handlowy
    Szanowni Państwo,
    10 listopada 2021 r. otrzymali Państwo od nas wiadomość e-mail dotyczącą
    dodania karty Citi Handlowy do usługi Apple Pay.
    Wiadomość ta nie powinna zostać do Państwa wysłana. Prosimy o jej
    zignorowanie.
    Przepraszamy za niedogodności.
    Z poważaniem
    Citi Handlowy"


    A karta już zastrzeżona, param, pam, pam.

    Nie sposób się nudzić z bankami. Z Citi zwłaszcza.
    Nawet jak się posiada "produkt" (fuj!), którego się nie używa.


    --
    Imka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1