  • 1. Data: 2021-06-27 22:23:50
    Temat: Mastercard - AXA ubezpeicznie zakupów internetowych
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Dzień dobry

    Czy ktoś korzysta z karty Masteracrd i ubezpieczenia zakupów
    internetowych do niej? Jakieś warunki w praktyce przekreślające w
    praktyce możliwości skorzystania z ubezpieczenia?
    Ubezpieczenie obejmuje gwarancję na sprzęt RTV/AGD na 12 m-cy po
    standardowych 24 miesiącach do 36 miesiąca, utratę zakupionego sprzętu w
    ciągu 30 dni i gwarancję najniższej ceny.
    OWU jest tu:
    https://rpm-cms.upaid.pl/media/2180/szczegolowe-waru
    nki-ubezpieczenia-axa.pdf

    Dotyczy kard kredytowych i debetowych Masteracrd w wersjach:
    Gold, Platinum, World lub World Elite

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2021-06-28 11:23:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 27 czerwca 2021 o 22:24:00 UTC+2 Zdzichu500 napisał(a):

    > Dotyczy kard kredytowych i debetowych Masteracrd w wersjach:
    > Gold, Platinum, World lub World Elite

    Hmm, to każdy, kto ma taką kartę, ma takie ubezpieczenie? Niezależnie od tego, jaki
    bank wydaje?

  • 3. Data: 2021-06-28 21:47:45
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Witam

    > Hmm, to każdy, kto ma taką kartę, ma takie ubezpieczenie? Niezależnie od tego, jaki
    bank wydaje?

    Chyba jest to jakaś ogólna akcja Mastercarda:
    https://bezcennechwile.mastercard.pl/ubezpieczenieza
    kupow

    Ale czy każdego banku to nie wiem, znalazłem to najpierw na stronie mB.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2021-06-29 11:07:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 czerwca 2021 o 21:47:54 UTC+2 Zdzichu500 napisał(a):
> [...]
    kupow

    > Ale czy każdego banku to nie wiem, znalazłem to najpierw na stronie mB.

    A, to pewnie wyjdzie na to, że są to karty "premium" które biorą udział w priceless
    specials.
    To nie jest tożsame - są karty "zwykłe" (bo nawet nie "world") mc, które w PS udział
    biorą, np. KK 1-2-3 z santandera czy debetówki z citka - i możliwe, że są karty
    "premium", które w PS udziału nie biorą, być może - CMIIW - KK mc gold milka.
    Póki co sprawdziłem, że dla KK mc platinum można to ubezpieczenie aktywować, dla
    debetówki citka ani dla KK 1-2-3 nie można.

    Ale to tylko do zakupów "internetowych".
    Choć taka przedłużona gwarancja może się przydać, wiadomo, że teraz sprzęty psują się
    zaraz po gwarancji ;>
    Pewnie jak weźmiesz w sklepie "przedłużoną", to dadzą urządzenie z innej partii albo
    nawet po prostu na miejscu przeprogramują - ale jak masz takie ubezpieczenie, to mogą
    nie wiedzieć ;>

    Co do wyboru KK - jak Ci zależy na ubezpieczeniu zakupów to przyjrzyj się visie
    platinum z santandera.