  • 11. Data: 2010-11-19 10:41:54
    Temat: Re: Citi KK - propozycja (nie) do odrzucenia...
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 02:37:26 -0800, luc napisał(a):

    > I nawet nie chce im się ID telefonu skonfigurować, bo dzwonią z
    > zastrzeżonego...
    > Nie ma u nich możliwości nadania swojego hasła, by weryfikować
    > dzwoniącego?

    Nie ma. Jedyne wyjście to zrzucać ich na drzewo.
    Ja tym pannom zawsze mówię "wierzę, że pani dzwoni z Citi, ale proszę mi
    wybaczyć -- bank tylekroć przekonuje, żeby nie wierzyć takim próbom
    wyłudzenia danych, i że nie wolno przekazywać niczego niezidentyfikowanym
    osobom, że nic nie mogę pani powiedzieć".

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 12. Data: 2010-11-19 10:44:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 02:20:17 -0800, luc napisał(a):

    > Tak wywnioskowałem z rozmowy - że pierwsza rata pojawia się na następnym
    > wyciągu. Ale jeśli tak nie jest, to oczywiście nie ma to sensu.

    Citi będzie do Ciebie często dzwonił. Ogólnie żadna z ich "propozycji
    dodatkowych" nie jest warta uwagi.

    Sama w sobie karta jest bardzo dobra.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 13. Data: 2010-11-19 10:54:45
    Od: luc <b...@g...net>

    On 19 Lis, 11:41, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > Dnia Fri, 19 Nov 2010 02:37:26 -0800, luc napisa (a):

    > Nie ma. Jedyne wyj cie to zrzuca ich na drzewo.
    > Ja tym pannom zawsze m wi "wierz , e pani dzwoni z Citi, ale prosz mi
    > wybaczy -- bank tylekro przekonuje, eby nie wierzy takim pr bom
    > wy udzenia danych, i e nie wolno przekazywa niczego niezidentyfikowanym
    > osobom, e nic nie mog pani powiedzie ".

    ;-)

    Trzeba będzie włączyć odrzucanie rozmów z zastrzeżonych numerów, to
    się część telefonicznego spamu sama wyfiltruje...

    pzdrwm
    luc

  • 14. Data: 2010-11-19 10:58:17
    Od: luc <b...@g...net>

    On 19 Lis, 11:44, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Citi będzie do Ciebie często dzwonił. Ogólnie żadna z ich "propozycji
    > dodatkowych" nie jest warta uwagi.
    >
    > Sama w sobie karta jest bardzo dobra.

    Skusiłem się na to opłacanie rachunków z limitu karty, bo do
    codziennych płatności to PolbankEra górą ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 15. Data: 2010-11-19 11:21:35
    Od: "grin" <s...@a...er>

    > Tego (że dla odbierającego jest to niekorzystne) z góry założyć nie
    > można.

    Wyjątki potwierdzające regułę.
    Kiedyś dałem się naciągnąć na super ofertę w czasie pogawędki telefonicznej
    i trudno to było zmienić. W huja można kogoś zrobić raz -następnym razem
    dmucha na zimne.

  • 16. Data: 2010-11-19 16:27:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Heh, oczywiście. W międzyczasie pani zadzwoniła jeszcze raz, by
    > wyjaśnić sprawę zmiany daty generowania wyciągu. Teraz dokładniej ją
    > wypytałem o start oprocentowania pożyczki (nie wchodzi w GP, jest jak
    > operacja gotówkowa) i ładnie podziękowałem za ofertę...
    > W dalszym ciągu 12% jest większe od 5% ;-)

    to jest oprocentowanie NOMINALNE! zapytaj o RRSO tej rewelacyjnej
    oferty....usłyszysz, że to ponad 20%

    do mnie 1-2x na kwartał dzwonią w sprawie tej super oferty

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2010-11-19 20:34:46
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    luc <b...@g...net> wrote:

    > Trzeba będzie włączyć odrzucanie rozmów z zastrzeżonych numerów, to
    > się część telefonicznego spamu sama wyfiltruje...

    Mam wlaczoną blokadę i Citi dzwoni ostatnio z numeru 022costam, ale dzwoni
    rzadziej ;)

    a.

  • 18. Data: 2010-11-20 14:07:20
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    > Ledwo co dosta&sup3;em od Citi ich kart&ecirc; - mia&sup3;a by&aelig; ZTM, ale po
    ca&sup3;ej
    > masie perturbacji, wyja&para;niania mam platynow&plusmn; MC na warunkach
    > jubileuszowych

    Ja tylko odnosnie tego fragmentu:
    Starales sie o platyne, czy sami dali?
    I na czym polegaja warunki jubileuszowe?

    Strachu S.

  • 19. Data: 2010-11-22 07:37:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 02:54:45 -0800 (PST), luc napisał(a):
    > Trzeba będzie włączyć odrzucanie rozmów z zastrzeżonych numerów, to
    > się część telefonicznego spamu sama wyfiltruje...

    W przypadku citi, o ile dobrze pamietam, jest calkiem niezle: z
    zastrzezonego numeru dzwonia jakies durnoty z "super ofertami", natomiast
    gdy dzwonia w waznej sprawie (typu pytanie o dokonanie transakcji KK) to ze
    swojego stalego numeru.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 20. Data: 2010-11-22 08:46:39
    Od: luc <b...@g...net>

    On 20 Lis, 15:07, "Strachu S." <s...@o...pl> wrote:

    > Ja tylko odnosnie tego fragmentu:
    > Starales sie o platyne, czy sami dali?
    > I na czym polegaja warunki jubileuszowe?

    U mnie była dość zagmatwana sytuacja. Zamówiłem przez net kartę KK
    ZTM, a dostałem zwykłą MC bez miejsca na bilet. Próba wyjaśnienia tego
    w oddziale spełzła na niczym, bo wg nich nie powinienem dostać MC,
    skoro bilety są na kartach... Visa. Karty nie mogli mi wymienić, bo
    potrzeba do niej zrobić zdjęcie, a w oddziale nie było osoby, która
    się tym zajmowała. Lekki burdel innymi słowy. Ostatecznie na Citiphone
    złapałem kontakt z kompetentna osobą z działu KK, która wyprostowała
    wszystko i w ramach rekompensaty zaproponowała prowadzenie karty za
    darmo. Dałem sobie spokój z biletem ZTM, bo kartę zamierzam używac
    głównie do przelewów za media i inne takie, więc pomyślałem, by
    wymienić ja na taką z wyższym limitem przelewów. Czyli złotą, bądź
    platynową. Wybrałem tą druga i musiałem dostarczyć druczek z
    księgowości ze średnią brutto z ostatnich 3ech miesięcy.

    A o samej jubileuszowej to poczytasz tu:
    http://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_kart
    a_jubileuszowa

    > Strachu S.

    pzdrwm