  • 1. Data: 2010-11-19 09:45:25
    Temat: mBank - nowe rabaty
    Od: Dzynks <d...@d...de>

    http://www.mbank.pl/indywidualny/zakupy/mrabaty/

    Doszło kilka ciekawych pozycji p. Cinema City, W Biegu Cafe - 20%
    taniej, Wittchen - chyba nie było wcześniej ?

    --
    Dzynks

  • 2. Data: 2010-11-19 10:25:06
    Temat: Re: mBank - nowe rabaty
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 10:45:25 +0100, Dzynks napisał(a):

    > W Biegu Cafe - 20%

    Kawa taka sobie to i rabat można dać hi hi.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-11-19 11:19:46
    Od: pI <u...@1...pl>

    Fri, 19 Nov 2010 10:45:25 +0100, na pl.biznes.banki, Dzynks napisał(a):

    > http://www.mbank.pl/indywidualny/zakupy/mrabaty/
    >
    > Doszło kilka ciekawych pozycji p. Cinema City, W Biegu Cafe - 20%
    > taniej, Wittchen - chyba nie było wcześniej ?

    W CC są od dawna, tylko zazwyczaj obsługa kina nie ma o tym pojęcia.

    --
    pI

  • 4. Data: 2010-11-19 23:05:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pI" 1...@a...org

    > W CC są od dawna, tylko zazwyczaj obsługa kina nie ma o tym pojęcia.

    W Białymstoku są kina w galeriach -- ceny biletów wprost z Księżyca.
    Tuż obok kin (nadal w galerii) jest ,,kino dla ubogich'' wstęp za
    free. Na razie oglądałem tylko film przyrodniczy, ale na pewno
    repertuar będzie bogatszy. ;)

    Są nawet zwiastuny (ogromne -- ze dwa metry kwadratowe) prawdziwej
    pornografii -- stoi taka krowa :) z wybałuszonymi oczami... Narządów ;)
    wprawdzie nie widać, ale podpis głosi, że fotka pokazuje kopulację. :)

    W biały dzień -- w zielony, bo to w lesie było. ;)

    Wracając do tematyki -- Biedronka potajemnie wypiła resztki CocaColi
    (cena? -- niecała złotówka za puszkę) więc szukałem (padając na pysk
    po otrzymaniu spadku :) ciśnienia krwi) kawy w galeriowych knajpach...
    Uznałem, iż kpiną jest cena 10 złotych (bez grosza) za jeden łyk tego
    czegoś zawierającego kofeinę... :) Zmuszony :) zostałem do przerwania :)
    (ciąży głowa w wyniku takiego spadku) czytania czasopism w czytelni
    (dokładniej -- w galeriowym Empiu) z powodu otrzymania ww. spadku...

    Gdyby jakaś karta dawała 99% rabatu na kawę -- może bym skusił się. :)

    Długa przerwa w moim życiorysie spowodowana piciem (moja dupa piła -- trunek
    o nazwie Olfen; raptem pięć flaszek, ale w sumie na miesiąc byłem wyłączony
    z obiegu) sprawiła spore zaniedbania w czytaniu prasy. :) Pismaki w tym czasie
    załadowały półki ciekawymi czasopismami fotograficznymi, a być może nawet
    komputerowymi -- być może, bo padłem na pysk z powodu wzmiankowanego spadku
    i musiałem dokonać aborcji poczętego dziecka o imieniu Czytanie...

    (miało być: ,,bliźniaków o imionach Czytanie i Przeglądanie'', ale że to zbyt
    polityczne...) ;)

    Moim zdaniem z ceną kawy knajpowej jest jakoś tak:

    -- Ile kosztuje łyk kawy?
    -- 10 złotych.
    -- Drogo się pani ceni. :)
    -- Drogo? 85 groszy kosztuje surowiec, ;) 5 groszy mycie
    i sprzątanie oraz zagotowanie wody pod kawę, 10 groszy
    to moja praca, jedną złotówkę zabiera właściciel knajpy,
    zaś resztę stanowi zysk właściciela galerii.

    Przed kilkunastu laty 90% ceny takiej kawy stanowił koszt surowca,
    a właściwie części tegoż surowca -- papierowego kubka. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'