  • 1. Data: 2010-11-19 07:40:43
    Temat: Getin kupil Allianz Bank
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    I to znacząco poniżej jego wartości księgowej!

  • 2. Data: 2010-11-19 07:44:58
    Temat: Re: Getin kupil Allianz Bank
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    MarekZ wrote:
    > I to znacząco poniżej jego wartości księgowej!

    To jest coś! Masz jakiś link do newsa ?

    witrak()

  • 3. Data: 2010-11-19 07:51:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 08:40:43 +0100, MarekZ napisał(a):

    > I to znacząco poniżej jego wartości księgowej!

    No to rośnie powoli nowa gruba ryba na naszym rynku.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-11-19 07:55:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości grup

    > To jest coś! Masz jakiś link do newsa ?

    Tu jest jakiś link:
    http://www.rp.pl/artykul/5,566188.html

    Za 140 milionów kupili, bardzo tanio i to jest dla mnie dziwne, to przecież
    nowy bank, nie powinien mieć więc bagażu odpisów. Po co zatem Allianz w
    ogóle się wdawał w ten projekt.

    A Getin jakby jeszcze przejął z jeden bank wielkości choćby Aliora zrobiłby
    się naprawdę sporym graczem na rynku.

  • 5. Data: 2010-11-19 08:28:20
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 19, 8:55 am, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Za 140 milionów kupili, bardzo tanio i to jest dla mnie dziwne, to przecież
    > nowy bank, nie powinien mieć więc bagażu odpisów.

    Dlaczego dziwne? ;) A co Twoim zdaniem ma Allianz za co warto placic i
    jeszcze bujac sie z kosztowna integracja? :)

  • 6. Data: 2010-11-19 08:38:55
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    7g2000yqe.googlegroups.com...

    > Dlaczego dziwne? ;) A co Twoim zdaniem ma Allianz za co warto placic i
    > jeszcze bujac sie z kosztowna integracja? :)

    Bazę klientów? Allianz to nie jest najtańsze towarzystwo ubezpieczeniowe.
    Tam powinni być klienci, z których może dać się sporo wyssać. Dziwi mnie, że
    Allianz zdecydował się na taką tanią sprzedaż, mógł się przecież nastawić na
    wegetację w stylu choćby DB czy HSBC i poczekać na lepsze czasy.

  • 7. Data: 2010-11-19 08:58:15
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 19, 9:38 am, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > U ytkownik "BK" <b...@g...com> napisa w wiadomo ci grup
    7g2000yqe.googlegroups.com...

    > Baz klient w? Allianz to nie jest najta sze towarzystwo ubezpieczeniowe.

    Myslisz, ze Allianz sprzedajac swoj bank z 70 000 dorzuca "w gratisie"
    baze klientow swoich innych spolek?

    Nie zartuj nawet :)

    > Tam powinni by klienci, z kt rych mo e da si sporo wyssa . Dziwi mnie, e
    > Allianz zdecydowa si na tak tani sprzeda , m g si przecie nastawi na
    > wegetacj w stylu cho by DB czy HSBC i poczeka na lepsze czasy.

    Allianz to nie grupa bankowa, odkryli, ze to troche inny biznes niz
    ubezpieczenia i sie zwijaja. DB czy HSBC maja za soba ogromne banki i
    moga "zyc" z ich pomoca. W grupie Allianz polski bank to
    "rodzynek" (byl jeszcze wegierski ale tez go sprzedali), a
    "rodzynkowi" w grupie zawsze trudniej.

  • 8. Data: 2010-11-19 09:10:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 00:58:15 -0800, BK napisał(a):

    > Myslisz, ze Allianz sprzedajac swoj bank z 70 000 dorzuca "w gratisie"
    > baze klientow swoich innych spolek?
    >
    > Nie zartuj nawet :)

    No pewnie, że nie sprzedadzą, bo chyba nawet nie mają zbytnio jak. Jednak
    prawdopodobnie iluś ich klientów konta w ich banku założyło jak mniemam,
    więc tutaj na pewno może wpaść Getinowi małe co nie co.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-11-19 09:16:47
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    Jak to się przełoży na klientów banku Allianz ? Pogorszy im się, polepszy,
    zaczną masowo uciekać z getina? Getin nie ma najlepszej reputacji.

  • 10. Data: 2010-11-19 09:21:36
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 19, 10:10 am, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > prawdopodobnie iluś ich klientów konta w ich banku założyło jak mniemam,
    > więc tutaj na pewno może wpaść Getinowi małe co nie co.

    Tak ale bierzmy pod uwage, ze to jest 70 000 klientow. To nie jest cos
    za co warto placic ogromne pieniadze. Dlatego nie rozumiem czemu dziwi
    niska cena. Przeciez zeby te 70 000 klientow "lyknac" trzeba poniesc
    ogromne koszty - zwolnienia pracownikow, likwidacja czesci placowek i
    "przerobka" innych etc. etc. Sama zmiana nazwy (niezaleznie od tego co
    z tym bankiem zrobi Czarnecki to dlugo jako Allianz Bank to cos nie
    moze funkcjonowac) to kilka ladnych M kosztow.