  • 1. Data: 2010-11-19 09:13:52
    Temat: Getin online, lokata codzienna.
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    W Openie po założeniu lokaty przychodzi mail z informacją o jej załozeniu. W
    getin online nie ma takiej praktyki? Załozyłem przedwczoraj dwie, są
    widoczne po zalogowaniu, ale maila niet.

    azot

  • 2. Data: 2010-11-19 09:16:02
    Temat: Re: Getin online, lokata codzienna.
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 10:13:52 +0100, azot napisał(a):

    > W Openie po założeniu lokaty przychodzi mail z informacją o jej
    > załozeniu. W getin online nie ma takiej praktyki? Załozyłem przedwczoraj
    > dwie, są widoczne po zalogowaniu, ale maila niet.

    Sprawdź czy nie trafił np do katalogu "spam"?

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-11-19 09:19:41
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    > Sprawdź czy nie trafił np do katalogu "spam"?

    Sprawdzałem :((
    Czyli jednak powinny przyjść?
    Poczekam, najwazniejsze, ze widzę je po zalogowaniu, tu były widoczne
    natychmiast,

    azot

  • 4. Data: 2010-11-19 10:25:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "azot" <f...@g...pl> wrote in message

> [...]
    >>

    > Sprawdzałem :((
    > Czyli jednak powinny przyjść?
    > Poczekam, najwazniejsze, ze widzę je po zalogowaniu, tu były widoczne

    Tutaj potwierdzenie mozesz wygenerowac sam po wejsciu w lokate. Gorsza
    sprawa jest, ze ciagle wysylaja te papierowe potwierdzenia poczta, zapychaja
    skrzynke i w zaden sposob nie mozna tego wylaczyc; na infolinii mowia, ze
    nie wysylaja, ale jest odwrotnie i papier przychodzi.

  • 5. Data: 2010-11-22 14:52:21
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > Sprawdź czy nie trafił np do katalogu "spam"?

    Zapytanie do banku:

    "Czy wasz bank nie wysyła maila potwierdzającego wpłynięcie środków i
    założenie lokaty? W open finance takie maile przychodziły, a w getin online
    minęły trzy dni i maili brak.

    Odpowiedź banku:

    "Witam. Nie jest wysyłane elektroniczne potwierdzenie założenia lokaty.
    Można zamówić papierowe potwierdzenie po wejściu w szczegóły lokaty bądź
    samodzielnie wydrukować takie powiedzenie w formie PDF."

    Czyli jednak nie wysyłają maila :(

    azot