  • 1. Data: 2010-11-19 07:54:50
    Temat: [konkurs] Najładniejsza polska karta 2010 roku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    http://kartyonline.pl/pole.php?ran=90

    Na początku celowałem coś w czarnych kolorach BNP/Nordea, ale jak
    zobaczyłem twarz Jokera to od razu została moim zdecydowanym faworytem.
    Wie ktoś może gdzie ją można dostać? A jaki Wam się spodobały?

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-11-19 09:23:09
    Temat: Re: [konkurs] Najładniejsza polska karta 2010 roku
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > http://kartyonline.pl/pole.php?ran=90
    >
    > Na poczÄ&#65533;tku celowaĹ&#65533;em coĹ&#65533; w czarnych kolorach BNP/Nordea,
    ale jak
    > zobaczyĹ&#65533;em twarz Jokera to od razu zostaĹ&#65533;a moim zdecydowanym
    faworytem.
    > Wie ktoĹ&#65533; moĹźe gdzie jÄ&#65533; moĹźna dostaÄ&#65533;? A jaki Wam
    siÄ&#65533; spodobaĹ&#65533;y?

    A mnie się podobają karty Multibanku :)

  • 3. Data: 2010-11-19 14:40:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-19 08:54, xbartx pisze:

> [...]
    > zobaczyłem twarz Jokera to od razu została moim zdecydowanym faworytem.
    > Wie ktoś może gdzie ją można dostać? A jaki Wam się spodobały?

    Mnie sie podoba Allianz.
    A tak swoja droga to zastanawiam sie skad sie tam wziely PayPassy BNP,
    jak nie ma takich kart w ofercie.
    Karta z Jokerem niezla, ciekawe co to za bank.

  • 4. Data: 2010-11-19 16:06:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 07:54:50 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Na początku celowałem coś w czarnych kolorach BNP/Nordea, ale jak
    > zobaczyłem twarz Jokera to od razu została moim zdecydowanym faworytem.
    > Wie ktoś może gdzie ją można dostać? A jaki Wam się spodobały?

    Mnie się najbardziej spodobał bociek z BPS.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2010-11-19 16:28:04
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent xbartx nadaje:
    > jak zobaczyłem twarz Jokera to od razu została moim
    > zdecydowanym faworytem. Wie ktoś może gdzie ją można dostać?

    http://moto.allegro.pl/wesole-naklejki-ksiega-zabaw-
    500-naklejek-wys24h-
    i1327301465.html

  • 6. Data: 2010-11-20 18:47:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" ic5aga$bjg$...@i...gazeta.pl

    Piękno jest zwykle ukryte przed oczami. ;)
    Piękna karta to karta z którą nie ma problemów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-11-20 20:50:04
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    ?

    "xbartx" ic5aga$bjg$...@i...gazeta.pl

    Piękno jest zwykle ukryte przed oczami. ;)
    Piękna karta to karta z którą nie ma problemów. :)

    A ty jak zwykle masz pewnie problemy ze wszystkimi.

    JS

  • 8. Data: 2010-11-20 22:01:19
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Ianus wrote:
> [...]
    >
    > Piękno jest zwykle ukryte przed oczami. ;)
    > Piękna karta to karta z którą nie ma problemów. :)
    >
    > A ty jak zwykle masz pewnie problemy ze wszystkimi.

    Ty za to pewnie tylko z dowcipem :-)

    witrak()

  • 9. Data: 2010-11-20 23:12:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-20 23:01, witrak() pisze:

    > Ty za to pewnie tylko z dowcipem :-)

    A ty masz chyba filtrowanie postow Enuela i we wszystkich musisz go
    bronic jak wlasne dziecko. Myslisz, ze sam sobie nie poradzi? Czujesz
    jakis obowiazek?

  • 10. Data: 2010-11-21 02:31:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" ic9kkl$344$...@n...onet.pl

    > A ty masz chyba filtrowanie postow Enuela i we wszystkich musisz
    > go bronic jak wlasne dziecko. Myslisz, ze sam sobie nie poradzi?
    > Czujesz jakis obowiazek?

    Postaram się... Kartami płatniczymi płacę od... Od kilkunastu lat.
    Dłużej używam ich w ogóle -- w bankomatach na przykład. Problemy
    z kilku (5) lat ostatnich:

    -- raz w Tesco nie mogłem zapłacić kredytową kartą Citi

    -- w Auchan zabrano mi kredytową kartą Multi
    (chwilę wcześniej rzekomo nie podawałem PINU przy płaceniu)

    -- bywa, że na kartach zostały tylko zewnętrza (ale to chyba
    nie jest winą konkretnej karty, lecz banku dającego zbyt
    niskie limity)

    -- karty tracą swoją ważność
    (tu można pisać epopeje -- banki nie lubią przeterminowanych
    kart, a je -- jestem taki sentymentalny!!!)

    -- karty mają zapisane na sobie swoje numery

    -- często gubię karty na chwilę przed koniecznością zwrócenia
    ich bankom (złotej Mille nie zgubiłem -- bank ani słowem
    nie wspominał o plastyku w czasie zamykania rachunku karty;
    podobnie jest z kartami Inteligo i Polbanku -- tych kart też
    nie gubię; najgorzej z kartami BZ WBK i Lukas -- tych czasami
    poszukuję ;) całymi latami, ale... bezskutecznie)

    Więcej problemów karcianych nie pamiętam, za wszystkie serdecznie żałuję,
    obiecuję poprawę i proszę o rozgrzeszenie. ;)

    --
    ^ 750 749 ^c 440 438