  • Data: 2022-11-29 06:53:56
    Temat: Re: Citi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 28 listopada 2022 o 23:09:24 UTC+1 Akarm napisał(a):

    > Ale oni chociaż płacą za korzystanie z ich aplikacji. :)
    > Ja zdecydowałem się na 450 złotych do wydania w Biedronce, za
    > obowiązkowe przynajmniej raz w miesiącu logowanie się do aplikacji Citi
    > Handlowy.

    Eeee, nadinterpretacja.
    Po pierwsze w ogóle nie trzeba apki (może być logowanie do ST), po drugie wymagane
    jest jedno (słownie JEDNO) logowanie w ciągu pierwszego miesiąca,
    a nie co miesiąc.

    > I pochwalę się: zrobiłem prawidłowe zdjęcia dowodu osobistego przy
    > "pomocy" tej aplikacji, nic nie widząc w miejscu przeznaczonym na
    > fotografię. Jestem jednym z nielicznych, któremu ta ekwilibrystyka się
    > udała. :)

    A, to apką składałeś wniosek, ja przez stronę.
    Było widać, ale i tak nie miałem pomysłu jak ustawić, żeby mu się spodobało.
    Hmm, może jakby nie było widać to byłoby łatwiej, niczym bym się nie sugerował...

    Wczoraj w końcu podpisana umowa (choć ST w tle zdąża się wylogować, tak jak np. gupia
    apka santandera podczas videorozmowy z kąsultantem) - wniosek 9.XI...
    Ale za to karta po chwili widoczna w ST - no i udało się podpisać w listopadzie, od
    grudnia wydatki zaliczane na promo.

    No ale to i tak lepiej niż moja pierwsza karta citka załatwiana przez telefon - wtedy
    po wniosku przez miesiąc milczeli, już myślałem że to jakuś scamer wyłudził ode mnie
    dane 8O