  • Data: 2022-11-29 14:56:18
    Temat: Re: Citi
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, ale Ty masz chyba simplicity, tam są bezpłatne bez promo.
    > Choć może takie wprowadzili później.

    Może i bez promo.
    Jedyne czego jestem pewny to, że musiałem jakoś przenieść opłacanie
    powiadomień z ROR na KK aby mieć bezpłatnie.

    Skojarzenie z Citi i ich ST.
    Żona miała aktywować kartę i podchodziliśmy do tego zawsze, gdy już
    mieliśmy chwilę czasu - czyli tuż po północy. No i zawsze się nie
    udawało z końcowym komunikatem, żeby spróbować kiedy indziej, a jak
    sytuacja będzie się powtarzać to zadzwonić.
    Sytuacja się powtarzała dzień po dniu więc zadzwoniła. Zajęło sporo
    czasu bo trzeba było aktywować jakieś trele morele i przy tej okazji
    sprawdzać nie wiadomo co - pamiętam to jako dłuższą aferę.
    W końcu się dowiedzieliśmy, że należy to zrobić o innej porze a nie w nocy.
    Zdobycie tej informacji (która według mnie powinna się pojawić w każdym
    komunikacie, że coś się nie udało) kosztowało aktywowanie jakiejś tam
    usługi telefonicznej, którą potem trzeba było odkręcać.

    Gdyby zamiast czegoś w stylu : "Spróbuj ponownie kiedy indziej" było
    "Spróbuj ponownie w innych godzinach" to jakoś byśmy dali radę sprężyć
    się i zadziałać gdzieś koło 23-ej.
    P.G.