  • Data: 2022-11-29 07:02:57
    Temat: Re: Citi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 28 listopada 2022 o 22:29:05 UTC+1 Piotr Gałka napisał(a):

    > Nie rozróżniam citialerts od innych powiadomień. Sądziłem, że jest tylko
    > jeden rodzaj. Dawno to ustawiałem.

    "Dotychczas tak było. Ale teraz mamy komputer."
    Tzn. Uokik.
    "I on się zawsze pomyli przy dodawaniu".
    Tzn. każe zmienić.

    I teraz są już (chyba) powiadomienia o wyciągach osobno.
    No i pewnie nie działają.
    Więc "można sobie pisać co się chce, teraz jest o wiele łatwiej".

    > Pamiętam, że mogłem ustawiać, które powiadomienia chcę, a których nie.
    > Pamiętam, że jakbym zostawił (standardowo) że płatne z RORu to byłoby
    > płatne, a z KK też jest płatne, ale w ramach promocji było bezpłatne i
    > mam nadzieję, że wieczyście.

    Hmm, ale Ty masz chyba simplicity, tam są bezpłatne bez promo.
    Choć może takie wprowadzili później.