  • Data: 2022-11-28 23:40:56
    Temat: Re: Citi
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Nov 2022 23:09:21 +0100, Akarm napisał(a):

    > Ale oni chociaż płacą za korzystanie z ich aplikacji. :)
    > Ja zdecydowałem się na 450 złotych do wydania w Biedronce, za
    > obowiązkowe przynajmniej raz w miesiącu logowanie się do aplikacji Citi
    > Handlowy.

    Mam citka od kilkunastu lat i mi nie płacą :( A masochistką nie jestem,
    lektura opinii poraża. Kiedyś któraś ich aktualizacja pogryzła się z
    aktualizacją Androida - radzili odinstalować poprawkę na Androidzie ;->

    > I pochwalę się: zrobiłem prawidłowe zdjęcia dowodu osobistego przy
    > "pomocy" tej aplikacji, nic nie widząc w miejscu przeznaczonym na
    > fotografię. Jestem jednym z nielicznych, któremu ta ekwilibrystyka się
    > udała. :)

    Masochista-ekwilibrysta :)) Wyrazy uznania, serio :)
    Spróbuj jeszcze zapłacić nią parę razy w internetach i daj znać z jakim
    skutkiem.

    A co do kart, to ostatnio wzięłam zwykłą, nie-promocyjną Visę z ING -
    wymagany obrót roczny 2400 i to wszystko. Dla mnie idealna. Nie płacą.
    Ale za to aplikacja działa, więc może to faktycznie jakaś korelacja
    jest? :D

    --
    Imka