  • 1. Data: 2022-11-25 19:21:25
    Temat: Citi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Jesli Citi nie przyslal SMS z podsumowaniem wyciagu KK ... to jakies
    chwilowy błąd, czy znak, ze trzeba apkę instalować?

    e-maila tez nie przyslal

    J.

  • 2. Data: 2022-11-28 18:15:30
    Temat: Re: Citi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 25 listopada 2022 o 19:21:27 UTC+1 J.F napisał(a):
    > Jesli Citi nie przyslal SMS z podsumowaniem wyciagu KK ... to jakies
    > chwilowy błąd, czy znak, ze trzeba apkę instalować?
    >
    > e-maila tez nie przyslal

    Coś ostatnio pisali, że zmieniają formę powiadamianie - więc pewnie zmienili.

  • 3. Data: 2022-11-28 20:23:28
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Nov 2022 19:21:25 +0100, J.F napisał(a):

    > Jesli Citi nie przyslal SMS z podsumowaniem wyciagu KK ... to jakies
    > chwilowy błąd, czy znak, ze trzeba apkę instalować?
    >
    > e-maila tez nie przyslal

    Nie wspomogę, bo akurat wyzerowałam sobie kartę i wyciąg mi nie
    przysługuje.

    Przysłali za to maila 22.11 o zmianie regulaminu karcianego, może tam
    tkwi diabeł? Bo przy powiadomieniach gmerali na pewno - choćby w
    regulaminie.
    ====
    § 1 pkt. 5) CitiAlerts - usługa przekazywania Klientom krótkich
    wiadomości tekstowych SMS, w ramach odpłatnej usługi Powiadamiania SMS,
    lub wiadomości elektronicznych e-mail lub wiadomości typu push
    dotyczących wybranych produktów oferowanych przez Bank z taką usługą.

    § 21 pkt. 1) Klient może skorzystać z usługi CitiAlerts. Usługa
    CitiAlerts polega na przesyłaniu Klientowi wiadomości SMS, w ramach
    usługi Powiadamiania SMS na Główny numer telefonu komórkowego, i/lub
    wiadomości elektronicznych (wiadomości e-mail) na Główny adres poczty
    elektronicznej, lub w formie powiadomień typu push, zawierających
    informacje wskazane przez Klienta podczas aktywacji lub potwierdzenia
    modyfikacji ustawień usługi CitiAlerts, m.in. o:
    a) stanie Rachunku Karty;
    b) szczegółach spłaty Zadłużenia.
    ====
    A zanim zainstalujesz apkę Citi, to poczytaj sobie jej opinie w sklepie
    Play. Czytam, czytam, czytam i prędzej zrezygnuję z karty, niż
    zainstaluję sobie to cudo :(

    Czy dobrze rozumiem - takie powiadomienia SMS o wyciągu z KK w ramach
    CitiAlert jest płatne 6 zł miesięcznie?

    --
    Imka

  • 4. Data: 2022-11-28 20:44:41
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2022-11-28 o 20:23, Imka pisze:

    > Czy dobrze rozumiem - takie powiadomienia SMS o wyciągu z KK w ramach
    > CitiAlert jest płatne 6 zł miesięcznie?

    Moja wiedza jest bardzo nieaktualna (nie czytałem od lat żadnych info o
    zmianach w regulaminach).

    Dostaję powiadomienia w ramach CitiAlert, w tym podsumowanie wyciągu z
    KK (ostatnie 11 listopada) i nic za to nie płacę (chyba, że przegapiłem,
    że płacę).
    Ta usługa jest płatna, ale w ramach promocji było, że jak wybrałem, że
    ma być płacona z KK a nie z RORu to jest bezpłatnie.
    P.G.

  • 5. Data: 2022-11-28 22:00:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 listopada 2022 o 20:44:44 UTC+1 Piotr Gałka napisał(a):
> [...]
    > Ta usługa jest płatna, ale w ramach promocji było, że jak wybrałem, że
    > ma być płacona z KK a nie z RORu to jest bezpłatnie.

    A to było w ramach citialerts?
    Dla simplicity są bezpłatne.

    Trochę mi się bardziej przypomniało (do maila nie chce mi się zajrzeć) że pisali
    chyba o decyzji uokik, że każdy może sobie mieć powiadomienie.
    I że jak się chce to trzeba sobie ustawić w ST.
    Więc może wyjęli to z citialerts?
    I jak sobie nie ustawisz, to nie będziesz miał, choć miałeś.

  • 6. Data: 2022-11-28 22:29:01
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > A to było w ramach citialerts?

    Nie rozróżniam citialerts od innych powiadomień. Sądziłem, że jest tylko
    jeden rodzaj. Dawno to ustawiałem.
    Pamiętam, że mogłem ustawiać, które powiadomienia chcę, a których nie.
    Pamiętam, że jakbym zostawił (standardowo) że płatne z RORu to byłoby
    płatne, a z KK też jest płatne, ale w ramach promocji było bezpłatne i
    mam nadzieję, że wieczyście.
    P.G.

  • 7. Data: 2022-11-28 23:09:21
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 28.11.2022 o 20:23, Imka pisze:

    > A zanim zainstalujesz apkę Citi, to poczytaj sobie jej opinie w sklepie
    > Play. Czytam, czytam, czytam i prędzej zrezygnuję z karty, niż
    > zainstaluję sobie to cudo :(

    Ale oni chociaż płacą za korzystanie z ich aplikacji. :)
    Ja zdecydowałem się na 450 złotych do wydania w Biedronce, za
    obowiązkowe przynajmniej raz w miesiącu logowanie się do aplikacji Citi
    Handlowy.

    I pochwalę się: zrobiłem prawidłowe zdjęcia dowodu osobistego przy
    "pomocy" tej aplikacji, nic nie widząc w miejscu przeznaczonym na
    fotografię. Jestem jednym z nielicznych, któremu ta ekwilibrystyka się
    udała. :)

    --
    -
    Akarm

  • 8. Data: 2022-11-28 23:40:56
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2022 23:09:21 +0100, Akarm napisał(a):

> [...]
    > Ja zdecydowałem się na 450 złotych do wydania w Biedronce, za
    > obowiązkowe przynajmniej raz w miesiącu logowanie się do aplikacji Citi

    Mam citka od kilkunastu lat i mi nie płacą :( A masochistką nie jestem,
    lektura opinii poraża. Kiedyś któraś ich aktualizacja pogryzła się z
    aktualizacją Androida - radzili odinstalować poprawkę na Androidzie ;->

> [...]
    > "pomocy" tej aplikacji, nic nie widząc w miejscu przeznaczonym na
    > fotografię. Jestem jednym z nielicznych, któremu ta ekwilibrystyka się

    Masochista-ekwilibrysta :)) Wyrazy uznania, serio :)
    Spróbuj jeszcze zapłacić nią parę razy w internetach i daj znać z jakim
    skutkiem.

    A co do kart, to ostatnio wzięłam zwykłą, nie-promocyjną Visę z ING -
    wymagany obrót roczny 2400 i to wszystko. Dla mnie idealna. Nie płacą.
    Ale za to aplikacja działa, więc może to faktycznie jakaś korelacja
    jest? :D

    --
    Imka

  • 9. Data: 2022-11-29 06:53:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 listopada 2022 o 23:09:24 UTC+1 Akarm napisał(a):

> [...]
    > Ja zdecydowałem się na 450 złotych do wydania w Biedronce, za
    > obowiązkowe przynajmniej raz w miesiącu logowanie się do aplikacji Citi

    Eeee, nadinterpretacja.
    Po pierwsze w ogóle nie trzeba apki (może być logowanie do ST), po drugie wymagane
    jest jedno (słownie JEDNO) logowanie w ciągu pierwszego miesiąca,
    a nie co miesiąc.

> [...]
    > "pomocy" tej aplikacji, nic nie widząc w miejscu przeznaczonym na
    > fotografię. Jestem jednym z nielicznych, któremu ta ekwilibrystyka się

    A, to apką składałeś wniosek, ja przez stronę.
    Było widać, ale i tak nie miałem pomysłu jak ustawić, żeby mu się spodobało.
    Hmm, może jakby nie było widać to byłoby łatwiej, niczym bym się nie sugerował...

    Wczoraj w końcu podpisana umowa (choć ST w tle zdąża się wylogować, tak jak np. gupia
    apka santandera podczas videorozmowy z kąsultantem) - wniosek 9.XI...
    Ale za to karta po chwili widoczna w ST - no i udało się podpisać w listopadzie, od
    grudnia wydatki zaliczane na promo.

    No ale to i tak lepiej niż moja pierwsza karta citka załatwiana przez telefon - wtedy
    po wniosku przez miesiąc milczeli, już myślałem że to jakuś scamer wyłudził ode mnie
    dane 8O

  • 10. Data: 2022-11-29 06:59:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 listopada 2022 o 23:40:59 UTC+1 Imka napisał(a):

    > Masochista-ekwilibrysta :)) Wyrazy uznania, serio :)
    > Spróbuj jeszcze zapłacić nią parę razy w internetach i daj znać z jakim
    > skutkiem.

    Możliwe że od lutego nie będzie już wyboru między dżumą i cholerą, czyli apką lub
    linkiem z SMSa, tylko będzie e-PIN, jak w aliorze.

    Ale może tylko dla debetówek.

    > A co do kart, to ostatnio wzięłam zwykłą, nie-promocyjną Visę z ING -
    > wymagany obrót roczny 2400 i to wszystko. Dla mnie idealna. Nie płacą.

    A po co taka karta?
    Choć OIDP ma dobre kursy zagraniczne, zapomniałem o tym.
    Kiedyś ją miałem w promo - zrobili dwie i dali sobie spokój, za duże zainteresowanie
    wisienkowiczów ;>
    Ale zamykanie tylko w oddziale.