  • Data: 2022-11-28 20:44:41
    Temat: Re: Citi
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-11-28 o 20:23, Imka pisze:

    > Czy dobrze rozumiem - takie powiadomienia SMS o wyciągu z KK w ramach
    > CitiAlert jest płatne 6 zł miesięcznie?

    Moja wiedza jest bardzo nieaktualna (nie czytałem od lat żadnych info o
    zmianach w regulaminach).

    Dostaję powiadomienia w ramach CitiAlert, w tym podsumowanie wyciągu z
    KK (ostatnie 11 listopada) i nic za to nie płacę (chyba, że przegapiłem,
    że płacę).
    Ta usługa jest płatna, ale w ramach promocji było, że jak wybrałem, że
    ma być płacona z KK a nie z RORu to jest bezpłatnie.
    P.G.