  • 1. Data: 2003-09-22 07:08:54
    Temat: Chwale TFI SEB
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    (Poprzedni post mi sie omsknal i powedrowal gdzies, w przestrzen, dlatego
    pozwalam sobie jeszcze raz):

    Zawsze z wielka przyjemnoscia odbieram wszelka pomoc od TFI w ktore
    inwestuje.
    Kiedys, gdy zaczynalem myslalem nawet czy nie zrobic rankingu
    "najprzyjazniejszego TFI". Moje pierwsze wrazenia z tym zwiazane to jakosc i
    szybkosc dostarczenia materiałow informacyjnych potencjalnemu klientowi...
    Musze przyznac, ze bylem bardzo zaskoczony, jak niektore TFI olewaja
    klientow. Ale wiecej było takich, ktorym jednak zalezy i materialy przez
    nich dostarczane byly faktycznie pomocne, zwlaszcza takim jak ja -
    niedoswiadczonym klientom. Teraz po paru miesiacach o tym zapomnialem, az
    dostalem list z SEB. Krotki, rzeczowy, o inwestowaniu w akcje. I to mi sie
    bardzo podoba. Niewiele to kosztuje (byl dolaczony do jakiegos
    potwierdzenia), ale dla mnie jest pomocne i lepiej swiadczy o TFI SEB.
    Chociaz nie trzymam tam duzo pieniedzy, to dobrze o nich mysle. Pozdrawiam i
    zycze milego tygodnia pracy.
    tomekk

  • 2. Data: 2003-09-22 07:23:01
    Temat: Re: Chwale TFI SEB
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    tomekk wrote:
> [...]
    > potwierdzenia), ale dla mnie jest pomocne i lepiej swiadczy o TFI
    > SEB. Chociaz nie trzymam tam duzo pieniedzy, to dobrze o nich mysle.

    A potwierdzam. Zachowalem sobie nawet, bo bardzo ciekawe. (tylko mala uwaga,
    ze ja dostalem w niezaklejonej kopercie - no ale nie mozna miec wszystkiego
    :)

  • 3. Data: 2003-09-22 07:26:26
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkm80m$2ea$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > A potwierdzam. Zachowalem sobie nawet, bo bardzo ciekawe. (tylko mala
    > uwaga, ze ja dostalem w niezaklejonej kopercie - no ale nie mozna
    > miec wszystkiego :)

    Ja tez - i z recznie naklejonym znaczkiem. Musialo ich mocno przypilic i
    chcieli zniechecic do zakupu FI Akcji. Nie wierze w scenariusz wujka dobra
    rada :)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-09-22 07:29:59
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tez - i z recznie naklejonym znaczkiem. Musialo ich mocno przypilic i
    > chcieli zniechecic do zakupu FI Akcji. Nie wierze w scenariusz wujka dobra
    > rada :)

    Więcej optymizmu. Ja z tego wyczytałem, żeby do świąt nie sprzedawać moich
    FI Akcji. ;-)
    Akurat nie SEB
    Chyba, że inne TFI przyśle mi coś innego :-)))))))))
    tomekk

  • 5. Data: 2003-09-22 07:49:47
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkm8be$3ci$...@n...onet.pl,
    kriskel <k...@p...onet.pl>:

    > Też dostałem w niezaklejonej kopercie. Pewnie nawet to celowe
    > działanie. A niech zajrzy sobie tam każdy po drodze. Szkoda
    > niewielka, a może ktoś się skusi na inwestowanie w fundusze SEB. :)

    A nie jest to z tego powodu, ze bylo to wyslane taryfa "druki"?

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-09-22 08:31:06
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bkm80m$2ea$1@news.onet.pl...
> [...]

    niech zajrzy sobie tam każdy po drodze. Szkoda niewielka, a może ktoś się
    skusi na inwestowanie w fundusze SEB. :)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-09-22 10:09:42
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    > bkm8be$3ci$...@n...onet.pl,
    > kriskel <k...@p...onet.pl>:
    >
    > A nie jest to z tego powodu, ze bylo to wyslane taryfa "druki"?

    Nie mam pojęcia. Ntomiast wyżej pisałeś, że u Ciebie był znaczek. U mnie nie
    było. Wysyłka wg umowy z RUP w ... Oprócz tego druku nie było nic innego.

  • 8. Data: 2003-09-22 12:00:55
    Od: Barman <b...@W...posejdon.wpk.p.lodz.pl>

    On Mon, 22 Sep 2003 09:29:59 +0200, "tomekk" <g...@p...com>
    wrote:

    >Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    [...]
    >Więcej optymizmu. Ja z tego wyczytałem, żeby do świąt nie sprzedawać moich
    >FI Akcji. ;-)
    >Akurat nie SEB
    >Chyba, że inne TFI przyśle mi coś innego :-)))))))))

    Ja też dostałem w nie zaklejonej kopercie, pewnie to taki 'ręczny
    hurt' :)
    A co do optymizmu, to nie byłbym taki pozytywnie nastawiony, dziś
    WIG20 zakończy pewnie na -2,5% i nie zanosi się żeby się coś
    'polepszyło'.

    Pozdrawiam
    Barman

  • 9. Data: 2003-09-22 14:42:19
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>

    > A co do optymizmu, to nie byłbym taki pozytywnie nastawiony, dziś
    > WIG20 zakończy pewnie na -2,5% i nie zanosi się żeby się coś
    > 'polepszyło'.

    Są gorsze i lepsze dni ....
    Myślę, że sytuacja się poprawi i do końca września bedzie lepiej

    Tomasz
    < NOTO >

  • 10. Data: 2003-09-22 18:26:19
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>