  • 1. Data: 2003-09-21 20:32:22
    Temat: Przelew do Czech
    Od: "Adam" <a...@n...pl>

    Witam!

    W jaki sposob przelac najszybciej i najtaniej kwote ok 50 dolarow do banku w
    Pradze ??

    Adam,

  • 2. Data: 2003-09-21 21:10:44
    Temat: Re: Przelew do Czech
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Adam" <a...@n...pl> wrote in message
    > W jaki sposob przelac najszybciej i najtaniej kwote ok 50 dolarow do banku
    > Pradze ??

    Najlepiej z banku w ktorym masz konto.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2003-09-21 21:16:14
    Od: "Sebastian Malarz" <s...@p...onet.pl>

    > W jaki sposob przelac najszybciej i najtaniej kwote ok 50 dolarow do banku w

    1. Pojechać samemu i wpłacić w dowolnym banku ,
    2. Znaleźć kogoś, kto mieszka blisko czech kto pojedzie i wpłaci tam w Twoim imieniu,
    3. Znaleźć kogoś, kto ma internetowe konto w czeskim banku i może zlecić przelew z
    niego na inne konto w czechach.

    Wszystkie metody są najszybsze i najtańsze, ja co prawda spełniam warunek 2 i 3, ale
    może znajdzie się ktoś inny kto też spełnia takie same warunki i do kogo masz
    zaufanie ? :)

    Pozdrawiam,
    Sebastian Malarz

  • 4. Data: 2003-09-21 21:52:47
    Od: "" <n...@W...onet.pl>

    ... internetowe konto w czeskim banku ...

    a możesz podać trochę 'ogólnych szczegółów' o tym czeskim banku?
    Co gdzie, jak i za ile?

  • 5. Data: 2003-09-21 22:06:58
    Od: "Sebastian Malarz" <s...@p...onet.pl>

    > a możesz podać trochę 'ogólnych szczegółów' o tym czeskim banku?
    > Co gdzie, jak i za ile?

    Na przykład:

    http://www.ebanka.cz/

    Otwarcie konta w tym akurat banku trwa chwilę (jednakże wymagana jest osobista
    wizyta), dostajemy token (z trochę bardziej rozbudowanymi funkcjami niż u nas),
    dostęp do konta poprzez internet oraz karty Visa Electron i Maestro (oraz inne ale
    jak wiadomo banki mają wtedy nieco większe wymagania niż samo otwarcie konta).

    Pozdrawiam,
    Sebastian Malarz