  • 1. Data: 2003-09-21 21:32:16
    Temat: Systemy płatności
    Od: "Piotr Kamiński" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Nie jest to chyba odpowiednia grupa, ale spróbuję. Czy zna ktoś inny system
    przyjmowania płatności kartami płatniczymy Z ZAGRANICY
    niż Allpay.pl (mój klient miał z nim kłopoty)? Ew. czy ktoś wie o jakimś
    systemie typu PayPal za granicą, który umożliwiałby przelew
    na konto w Polsce. Napisałem na ten temat do paypal, ale dostałem automatyczną
    odpowiedź w rodzaju:

    lista krajów
    jeżeli nie ma Twojego kraju na tej liście, to musisz mieć firmę w US

    Pozdrawiam
    Piotr Kamiński

  • 2. Data: 2003-09-21 21:37:00
    Temat: Re: Systemy płatności
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkl5d0$hmb$...@i...gazeta.pl,
    Piotr Kamiński <m...@N...gazeta.pl>:

    > Nie jest to chyba odpowiednia grupa, ale spróbuję. Czy zna ktoś inny
    > system przyjmowania płatności kartami płatniczymy Z ZAGRANICY

    payu.pl chyba

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-21 21:48:36
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

> [...]
    > odpowiedź w rodzaju:
    >
    > lista krajów
    > jeżeli nie ma Twojego kraju na tej liście, to musisz mieć firmę w US

    Wyslij do mnie maila, dogadamy sie i dostaniesz kase na konto. Pojdzie przez
    PayPala.

  • 4. Data: 2003-09-21 21:56:21
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Robert"

    Ale chyba nie o to chodzi. W payu.pl może się zajejestrować ktoś z poza
    Polski to fakt. Tylko że rejestracja jest wymagana od każdego nawet jeżeli
    chce tylko zapłacić i rejestracja jest tylko po polsku. To się raczej nie
    nada to sklepu który sprzedaje na "export".

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2003-09-21 21:59:11
    Od: "Piotr Kamiński" <m...@N...gazeta.pl>

    kuba <k...@W...onet.pl> napisał(a):

    > automatyczną

    > Wyslij do mnie maila, dogadamy sie i dostaniesz kase na konto. Pojdzie przez
    > PayPala.

    Tak właśnie zrobiłem (przez znajomego). Ale chciałbym po ludzku i
    profesjonalnie. To dziwne, że nie ma konkurencji dla allpay w polsce.
    Co do PayU. 1) trzeba sie zarejestrować
    2) jest TYLKO PO POLSKU, ja potrzebuję po angielsku!!!

    Piotr Kamiński

  • 6. Data: 2003-09-21 22:05:05
    Od: "Piotr Kamiński" <m...@N...gazeta.pl>

  • 7. Data: 2004-12-07 15:55:28
    Od: v...@p...onet.pl

    Witaj.
    Sproboj ikobo http://www.ikobo.com/ref.cgi?r=WM969361PL
    Po około 9 dniach od pierwszej wplaty na Towje konto
    dostaniesz Vise Electron, co wazne mają niskie prowizje.
    Voronwe

  • 8. Data: 2004-12-07 17:16:04
    Od: maHo <m...@p...net>

    v...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > Po około 9 dniach od pierwszej wplaty na Towje konto
    > dostaniesz Vise Electron, co wazne mają niskie prowizje.

    czy ikobo nie ma coś w regulaminie zabraniającego spamowania takimi
    kwiatkami?.

    pozdrav

    maHo