  • 1. Data: 2003-09-22 08:49:02
    Temat: ROR w Inteligo - 13.00% :)
    Od: "Tom" <t...@t...pl>

    Witam wszystkich Grupowiczow!
    Dzisiaj dostalem maila od inteligo w sprawie wejscia w życie ustawy o
    elektronicznych
    instrumentach płatniczych i ochronie ich kart (nice), a w zalaczniku
    miesieczny wyciag z konta. Patrze sobie, a tam takie kwiatki (mam dwa
    rachunki o nazwach Inteligo oraz Testowy):

    Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, Inteligo, oprocentowanie 1.98%,
    nr rach. 50 1020 5558 1111 1223 XXXX XXXX

    ok, nic niezwyklego... ale patrzcie dalej:

    Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, Testowy, oprocentowanie 13.00%,
    nr rach. 50 1020 5558 1111 1223 XXXX XXXX ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Komus sie cos pomylilo niezle? 13.00% to bylo w mbanku dwa lata temu :P
    Szkoda, ze nie mialem na tym rachunku pieniedzy, wiec nie mozna na podstawie
    odsetek policzyc, czy takie oprocentowanie faktycznie jest ;)

    Czy ktos z Was tez dostal na wyciagu takie cos?

    Pozdrawiam, Tom

  • 2. Data: 2003-09-22 08:53:09
    Temat: Re: ROR w Inteligo - 13.00% :)
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkmd2i$muu$...@a...news.tpi.pl,
    Tom <t...@t...pl>:

    > Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, Testowy, oprocentowanie
    > 13.00%,
    > nr rach. 50 1020 5558 1111 1223 XXXX XXXX ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Komus sie cos pomylilo niezle?

    Nie, dlaczego?
    To jest pewnie oprocentowanie debetu.

    > :P Szkoda, ze nie mialem na tym rachunku pieniedzy, wiec nie mozna na
    > podstawie odsetek policzyc, czy takie oprocentowanie faktycznie jest
    > ;)

    No wlasnie - jestes po tej drugiej stronie 0, stad masz takie oprocentowanie
    :)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-22 14:05:09
    Od: "Tom" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bkmda5$mg2> Nie, dlaczego?
    > To jest pewnie oprocentowanie debetu.

    nie przypuszczalem ze mozna w inteligo zrobic debet, skoro wszystko jest
    online 'do stanu konta'.
    zreszta to nietrafiona chyba teza bo na tym subkoncie od 2 miesiecy jest
    0 zl.

    > No wlasnie - jestes po tej drugiej stronie 0, stad masz takie
    oprocentowanie

    22.08 Saldo początkowe 0,00
    21.09 Saldo końcowe 0,00

    to jest druga strona zera? to jest zero, ani mniej ani wiecej.

    Tom

  • 4. Data: 2003-09-22 14:57:05
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkmvjb$rn5$...@a...news.tpi.pl,
    Tom <t...@t...pl>:

    > nie przypuszczalem ze mozna w inteligo zrobic debet, skoro
    > wszystko jest online 'do stanu konta'.
    Eee tam - a oplaty? np. za prowadzenie konta, za karty?

    > zreszta to nietrafiona chyba teza bo na tym subkoncie od 2
    > miesiecy jest 0 zl.
    Mysle, ze trafiona - zreszta juz to bylo dyskutowane i wyjasniane na grupie.

    > 22.08 Saldo początkowe 0,00
    > 21.09 Saldo końcowe 0,00
    >
    > to jest druga strona zera? to jest zero, ani mniej ani wiecej.

    A jednak druga :) Skoro wpadles w oprocentowanie debetowe.

    --
    Robert