  • Data: 2003-06-11 06:53:34
    Temat: Re: Centrum Visa i Lukas Bank (KK)
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <3...@p...fm>, Tomasz Staszewski wrote:

    > Jak nie, jak tak:
    >
    > §32 regulaminu
    > [...]
    > 4. Nadwyżka na rachunku karty spowodowana wpłatą przekraczającą saldo
    > całkowitego zadłużenia zostaje zaliczona na poczet zadłużenia z tytułu
    > przyszłych transakcji. Kwota nadwyżki nie podlega oprocentowaniu. Kwota
    > nadwyżki przekraczająca wartość określoną w Tabeli Opłat i Prowizji
    > zostaje zwrócona Posiadaczowi rachunku karty w przypadku rozwiązania umowy.

    No i gdzie tu mowa o zwiększeniu limitu?

    O limicie mówi paragraf 22: "Wysokość limitu kredytowego przyznanego
    do rachunku karty określa Umowa". I dalej w p.24, że można złożyć
    wniosek o zmianę wysokości limitu i wydaje mi się, że wynika z tego,
    że jednak można zrobić to przez telefon. Idę dzwonić.

    > Czyli wpłacasz - masz nadpłatę - schodzą zaległe operacje - spłacają się
    > automagicznie z nadpłaty. Gdzi problem?

    Problem w tym, że limit nadal pozostaje ten sam. Za jego przekroczenie
    pobierana jest opłata 10% przekroczonej sumy, a gdy przekroczy się
    limit o 50%, karta jest blokowana. Wcześniejsza wpłata wiszącej kwoty
    sprawi jedynie, że uda mi się natychmiast spłacić przekroczony limit,
    do czego zobowiązuje mnie regulamin.

    Renata