  • 11. Data: 2002-10-12 20:57:04
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    corner wrote:
    > Ja Maestro z ING BŚ płaciłem za gumę do żucia - 1.80, facet zapytał, czy na
    > pewno tylko to i przyjął kartę.
    > Kto da mniej!?

    Minimalna kwota autoryzowana przez pekao s.a. i bzwbk to 1zl (mniej mi
    sie nie udalo - odrzucalo tranzakcje).

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 12. Data: 2002-10-12 20:58:36
    Od: "corner" <c...@i...pl>

  • 13. Data: 2002-10-12 21:41:01
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do
    > >

    > Ja Maestro z ING BŚ płaciłem za gumę do żucia - 1.80, facet zapytał, czy

    W Hicie w Poznaniu nie chcą realizowac poniżej 2,50 zł, o ile dobrze
    pamiętam.

    BaLab

  • 14. Data: 2002-10-13 05:48:11
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "BaLab" napisał w wiadomości ...

    > W Hicie w Poznaniu nie chcą realizowac poniżej 2,50 zł, o ile dobrze
    > pamiętam.

    To już lepiej pochwalcie się jaka była największa kwota, którą
    zapłaciliście kartą. Grosze mi nie imponują.

  • 15. Data: 2002-10-13 07:54:42
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To już lepiej pochwalcie się jaka była największa kwota, którą
    > zapłaciliście kartą. Grosze mi nie imponują.

    To było w celach experymentalnych. A większymi kwotami boję się
    eksperymentować ;-))))).

  • 16. Data: 2002-10-13 09:55:36
    Od: "Marek Nowak" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W tym tygodniu ide na testy ;) kwota testowana nie przekroczy 5 PLN.

    I przez takich klarnetów czasem człowiek stoi w kolejce do kasy jak ostatni
    frajer :(((

    Bez pozdrowień
    MN

  • 17. Data: 2002-10-13 10:28:19
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Nowak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I przez takich klarnetów czasem człowiek stoi w kolejce do kasy jak
    ostatni
    > frajer :(((

    IMHO placac VC bez autoryzacji krocej blokuje kolejke niz klienci
    wygrzebujacy z zakamarkow portfela po 10 gr

    >Bez pozdrowień

    A wzjemnie.

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2002-10-13 12:57:08
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To już lepiej pochwalcie się jaka była największa kwota, którą
    > zapłaciliście kartą. Grosze mi nie imponują.

    Ha, ha... kupowałem notebooka, a że było to dla firmy i na drugi dzień
    dostałem z kasy gotówkę do ręki, jest to najlepszy nieoprocentowany 50
    dniowy kredyt gotówkowy :-))).

    BaLab

  • 19. Data: 2002-10-13 18:32:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 12 Oct 2002 20:02:31 +0200), "JaKi"
    <j...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >Kwota <20 PLN
    >
    >K: "Zgodnie z decyzja centrali nie przyjmujemy platnoscia karta ponizej 20
    >PLN"
    >Ja: "Nie mam gotowki" (faktycznie nie mialem ;D)
    >K: "Przykro mi nie moge przyjac platnosci karta"
    >Ja: "Dziekuje" Zostawiam towar na tasmie i wychodze

    No bo wyjaśnili, że nie zrozumiała intencji kierownictwa...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 20. Data: 2002-10-14 07:17:55
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    > Wczesniej pisalem ze w Rossmanie nie chcieli przyjac mi platnosci 8,9
    PLN -
    > nie mialem czau sie wtedy klocic z panienkami ale wyslalem pisma - do
    > Rossmana i do wiadomosci PolCardu.

    wiem ze sie naraze wielu milosnikom kart na grupie ale prosze mi wyjasnic
    jaki jest sens kupowania na karte przy kwotach rzedu kilku zlotych ? Albo
    jak ktos powiedzial - 1,8 za gume ? Przeciez to tak naprawde generuje straty
    dla sprzedawcy i zyski dla aklajerow i bankow. Wiem ze jest tu wielu
    milosnikow bankow ale ja uwazam ze szkoda naprawde czasu na autoryzacje
    transakcji za 2zl - wyciagam te 2zl z kieszeni i wychodze ze sklepu.. Pewnie
    zaraz okaze sie ze chodzi o osoby, ktore nie nosza gotowki w ogole ale za to
    maja karte kredytowa z wymaganym minimalnym dochodem netto rzedu 1200zl...
    Tacy jednak nie wiedza do czego naprawde sluzy KK - ja oplaca sie uzywac jak
    transakcja jest rzedu np. 6000zl a nie 6zl.

    D.