  • 1. Data: 2002-10-11 20:15:00
    Temat: jakie banki oferuja tokena ?
    Od: "Mike" <m...@g...pl>

    WItam.

    Jestem nowy na grupie - wiec witam wszystkich.

    Jestem posiadaczem konta e-pko w PKO BP i przyzwyczailem sie juz do
    tokena - a chcialem zalozyc dodatkowe konto firmowe.
    I tu moje pytanie - jakie banki oferuja tokeny do obslugi kont
    elektronicznych (slyszalem cos o jakichs jednorazowych kodach
    dostepu.........ale co jesli akurat skoncza mi sie te kody a nowych jeszcze
    ni dosla)............zgodnie z prawm Murphy'ego wlasnie wtedy bede musail
    dokonywac operacji na rachunku...........??

    pozdrawiam

    Michal.

  • 2. Data: 2002-10-11 21:01:50
    Temat: Re: jakie banki oferuja tokena ?
    Od: "Mike" <m...@g...pl>

    Jesazcze jedno - jak sie zapatrujecie na oferte mBanku dla firm??

  • 3. Data: 2002-10-11 22:11:18
    Od: "Lukasz Dabrowski vel Woo-cash" <w...@k...pl>

    Z całą pewnością tokeny są w ofercie BZWBK SA. Konta nie najtańsze w
    obsłudze, no ale tokeny są.

    Pzdr,
    Woo.

  • 4. Data: 2002-10-11 22:20:59
    Od: "Lukasz Dabrowski vel Woo-cash" <w...@k...pl>

    Acha, tak mi się jeszcze przypomniało. W BZWBK w ofercie dla firm jest
    produkt o nazwie Minibank24, który jako jeden z niewielu uwierzytelnia
    użytkowników przy użyciu kart procesorowych. Instalator instaluje aplikację
    w firmie, firma otrzymuje karty procesorowe.

    Pzdr,
    Woo.

  • 5. Data: 2002-10-12 00:09:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Z całą pewnością tokeny są w ofercie BZWBK SA. Konta nie najtańsze w
    > obsłudze, no ale tokeny są.

    Tokeny ma jeszcze Nordea Bank (ceny zaporowe), Integrum, Pekao SA, Lukas.

    Co do hasel jednorazoywch. Jest ich 50 w przypadku np Intelio wysylaja ci
    sami po dojsciu do polowy. W przypadku innych bankow - nigdzie nie
    dzwonisz - sklladasz zamowienie przez strone WWW i juz. Wiec rownie dobrze
    mozesz zamowic od razu 5 i ci styknie na dluuuugo.

    --

    ----
    Amra the Freelancer