  • 1. Data: 2002-10-12 07:12:01
    Temat: vw - nowa oferta
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    no sa juz karty do nowego konta (posiadaczy plus konta nie dotyczy!!) w vw
    ciekawostka jest fakt, ze w nowym platnym edirect - oprocentowanie jest
    nizsze ! nawet do 0,5 %, ciekawe rozwiazanie, zaplac 10-20 zl miesiecznie a
    dostaniesz za to mniej niz oczekujesz :-(

    ubezpieczenie kart ciekawe, ale nawet dla citi nie sa konkurencyjni

  • 2. Data: 2002-10-12 08:10:48
    Temat: Re: vw - nowa oferta
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >ubezpieczenie kart ciekawe, ale nawet dla citi nie sa konkurencyjni

    Skoda Fabia oferuje ciekawe silniki ale nawet dla Subaru Impreza STI nie
    jest konkurencja :)))

  • 3. Data: 2002-10-12 09:26:33
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Skoda Fabia oferuje ciekawe silniki ale nawet dla Subaru Impreza STI nie
    > jest konkurencja :)))

    a to jakis internetowy model ?

  • 4. Data: 2002-10-12 09:42:46
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >a to jakis internetowy model ?

    Nie, to porownanie, choc w sumie przez internet mozna kupic :))

    Po prostu niezle zabrzmialo "nawet dla citi nie sa konkurencyjni". Mam karte
    citi od wielu lat, kilka razy mialem okazje przetestowac ich reakcje na
    zawyzone przez sklep obciazenia, zgubienie karty za granica, niespodziewanie
    wysokie moje oplaty. Ich rachunki to co innego ale KK to pierwsza liga.
    Wlaciwie to chyba jedyna KK zaslugujaca na ta nazwe w Polsce. Na temat oplat
    sie nie wypowiadam.

    pzdr
    wkg

  • 5. Data: 2002-10-12 10:01:10
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

> [...]
    > wysokie moje oplaty. Ich rachunki to co innego ale KK to pierwsza liga.
    > Wlaciwie to chyba jedyna KK zaslugujaca na ta nazwe w Polsce. Na temat

    o funkcjach w vw trudno cos powiedziec - okaze sie za ... rok? :-)
    mozna wiec dzis mowic tylko o oplatach, ktore w vw sa wg mnie zbyt wysoke -
    ot i wszystko, porownalem do citi, bo on ma w sumie podobne oplaty
    porownujac zakres zawartego w nich ubezpieczenia 9podobne nie znaczy takie
    same)- ale jednoczesnie mase oddzialow, ktorych w vw jest slownie jedna
    sztuka w polsce, dlatego tez wlasnie uwazam oferte vw za mocno przesadzona;
    jesli do calosci oplat dodac, ze w zamian otrzymuje sie nizsze niz na
    plus-koncie oprocentowanie - to oerta zaczyna stawac na glowie
    ale to oczywiscie tylko moje zdanie - pewnie ktos sie skusi - ja tez
    porownujac oferte kartowa citi i vw - wybralbym citi.

  • 6. Data: 2002-10-12 11:42:37
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > ale to oczywiscie tylko moje zdanie - pewnie ktos sie skusi - ja tez
    > porownujac oferte kartowa citi i vw - wybralbym citi.

    opłaty są za konto a nie za karty... dolicz do tego tokena za free,
    WSZYSTKIE przelewy za free i oproc. 6,5% czyli jedno z najwyższych na
    rynku...taki pakiet silver - 15 zł. - 2 karty, token credit shield, inne -
    solidne ubezpieczenia... w sumie solidna oferta...

  • 7. Data: 2002-10-12 12:21:14
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >rynku...taki pakiet silver - 15 zł. - 2 karty, token credit shield, inne -
    >solidne ubezpieczenia... w sumie solidna oferta...

    - przelewy za free - sa prawie wszedzie
    - karty - przerazliwie drogie karty dodatkowe 60 PLN Electron, 90 PLN
    Clessic _debetowa_ silver, 120 _debetowa_ gold
    - brak wlasnych bankomatow
    - brak kart kredytowych czy obciazeniowych - tylko debetowe
    - zalosne ubezpieczenie - 24 h i w dodatku przez jakas Hestie - nie zwracaja
    pieniedzy od razu po telefonie z reklamacja.
    $18 p 4 REGULAMIN WYDAWANIA I UŻYWANIA KART VISA VOLKSWAGEN BANK POLSKA S.A:

    ". O wyniku rozpatrzenia reklamacji Bank poinformuje Posiadacza karty. W
    przypadku uznania przez Bank zgłoszonej reklamacji - kwota będąca
    przedmiotem reklamacji rozliczana jest z datą obciążenia Rachunku z tytułu
    reklamowanej transakcji." Łaskawcy :)))
    - oplata przygotowawcza za kredyt w rach 50 PLN !!! prowizja od przyznania
    limitu kredytowego w ramach Konta e- direct 2 % !!!
    - oplata za prowadzenie jak w marmurku, oferta nieporownywalnie slabsza

    Ty to nazywasz solidna oferta ?

    W sumie oferta dla naiwnych: Volkswagen, wiesz co masz.
    W przeciwienstwie do ich "starego" rachunku i poprzednich modeli
    volkswagenow :))

    pzdr
    wkg

  • 8. Data: 2002-10-12 13:28:18
    Od: a...@p...onet.pl

    > - przelewy za free - sa prawie wszedzie

    niby gdzie wszędzie są darmowe przelewy przez internet, automat telefoniczny i
    infolinię ???

    > - karty - przerazliwie drogie karty dodatkowe 60 PLN Electron, 90 PLN
    > Clessic _debetowa_ silver, 120 _debetowa_ gold
    ale same karty VC, VS i VG darmowe zgadza się ???

    > - brak wlasnych bankomatow
    1,50 w każdym bankomacie ....to chyba nie dużo ???

    > - brak kart kredytowych czy obciazeniowych - tylko debetowe
    zawsze w sklepie chcesz kupić to czego nie ma ???

    > - zalosne ubezpieczenie - 24 h i w dodatku przez jakas Hestie
    no pewnie co tam jakaś tam Hestia... przy goldzie masz 48...

    > W przeciwienstwie do ich "starego" rachunku
    stary rachunek zostaje - to jest poszerzenie oferty... jeśli się znajdą chętni
    to chyba potrzebne ???

    a generalnie to całe życie oceniasz przez negatywy ??? więcej pogody na co
    dzień...

  • 9. Data: 2002-10-12 14:11:47
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > niby gdzie wszędzie s? darmowe przelewy przez internet, automat
    telefoniczny i
    >infolinię ???

    a po co przez te wszystkie kanaly ? wystarczy jeden.

    >ale same karty VC, VS i VG darmowe zgadza się ???

    tak jak w mbanku, multibanku, lukasie .....

    >1,50 w każdym bankomacie ....to chyba nie dużo ???

    jezeli wyplacasz codziennie - to duzo

    >zawsze w sklepie chcesz kupić to czego nie ma ???

    owszem, debetowa karta mozesz placic w sklepie ( rozumiem, ze o to Ci
    chodzi ). Oczywiscie o wiele bardziej korzystne jest placenie KK lub
    obciazeniowa, tych niestety VW nie oferuje

    >no pewnie co tam jaka? tam Hestia... przy goldzie masz 48...

    nie wazne 24 czy 48 - wazne, ze to nie bank musi udowodnic, ze nie usilujesz
    go naciagnac. Przypominam, ze caly watek rozpoczal sie od porownania oferty
    Citi i VW.

    >stary rachunek zostaje - to jest poszerzenie oferty... je?li się znajd?
    chętni
    >to chyba potrzebne ???

    No, czy sie znajda, to sie okaze ...

    >a generalnie to całe życie oceniasz przez negatywy ??? więcej pogody na co
    >dzień...

    A co to ma do rzeczy, mowimy o kasie :))) Czy tak samo odpowiadasz na
    krytyke systemow argentynskich ? Nadmiar optymizmu przy kontaktach z
    bankami, ubezpieczycielami itd .. nigdy dobrze sie nie konczy :(

    Ale odpowiadajac - staram sie dosyc powaznie podchodzic do spolek
    przechowujacych moje pieniadze.
    Tylko widzisz - wydaje mi sie, ze ta lista sluzy temu, by obiektywnie ocenic
    oferte. Tak wiec trudno chwalic wszystkich - wtedy ocena innych ofert bylaby
    zanizona.

    Co do VW - pisalem, ze ich bezplatne konto jest atrakcyjne. Cala reszta -
    coz - poczytaj watki o zmianie stop procentowych kredytow o zmiennej stopie
    procentowej na samochody w tym banku. To tez jest elementem wplywajacym na
    ocene oferty banku. I takim bankom trzeba sie szczegolnie dokladnie
    przygladac.

    Uwazam, ze na rynku jest multum bardziej atrakcyjnych ofert:

    mbank, multi, fortis, KK citi, pod pewnymi wzgledami lucas ... i oczywiscie
    dowolne kombinacje ... kilka z pewnoscia pominalem.

    pzdr
    wkg