  • 161. Data: 2002-10-18 15:05:28
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Dave" <u...@o...pl> writes:

    > Taki inny przyklad... np. w samolocie chcesz kupic cos bezclowo placac
    >
    > negocjuja zmiane waluty lub rozmienie z innymi pasazerami. To czesty
    > przypadek.

    Nie, zupelnie nie tak. Ty mozesz zaplacic kilkoma walutami, a zwykle
    wszyscy placa kartami. Oni wydaja reszte tylko w swojej walucie.
    Wiec nie ma tu zadnego pola do negocjacji, zas wciaganie do tego innych
    pasazerow - no wiesz? Moga np. spac albo ogladac TV itp - co innego mozna
    zreszta robic w samolocie i dlaczego mialbym im przeszkadzac?

    Zwlaszcza, ze dostalem oferte, zaakceptowalem ja, i mam czym zaplacic :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 162. Data: 2002-10-18 15:09:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Dave" <u...@o...pl> writes:

    > i dlatego przez takich jak ty wprowadza oplaty za nie...

    Watpie. Nie wydaje mi sie takze, by mBank na mnie cos stracil.
    BTW: mBank nie wprowadzil chyba oplat za VE do eKonta? Bo to wlasnie
    glowne miejsce powstawania kosztow, uzywam jej do wyplat z bankomatow
    Euronetu (i zadnych innych, ze wzgledu na zaporowa prowizje oraz
    zaporowe kursy).

    > bo nie jest instytucja charytatywna

    A skad acquirer wie jaki bedzie przychod z konkretnego sklepu?

    > a co mu zrobisz zeby wymusic te zobowiazania ? Postraszysz Polcardem ? :-)

    Nie, co mnie obchodzi Polcard? Jesli mi nie bedzie zalezec, to kupie
    w innym miejscu, jesli bedzie, to postrasze PIHem. To chyba elementarne?

    Dziwne, ze jakos nikogo nie musze straszyc.

  • 163. Data: 2002-10-18 20:40:19
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Dzis przeszedlem sie do Rossmana - w koszyku pasta do butow i chusteczki
    higieniczne - kwota 3,04. Przy kasie wygloszona mowa ze od 20 PLN. Pokazalem
    pani pismo, pani przeczytala, uslyszalem tylko "nie wiedzialam ze nasza
    firma takie pisma wysyla", transakcja oczywiscie bez autoryzacji.

    Calkosc trwala ok 1 min

    --
    JaKi

  • 164. Data: 2002-10-18 21:53:15
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Oct 18, 2002 at 10:40:19PM +0200, JaKi wrote:

> [...]
    > pani pismo, pani przeczytala, uslyszalem tylko "nie wiedzialam ze nasza
    > firma takie pisma wysyla", transakcja oczywiscie bez autoryzacji.

    No, to teraz musisz to powtorzyc dla kazdej kasjerki ;-)

    --

    --w

  • 165. Data: 2002-10-18 22:07:42
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > No, to teraz musisz to powtorzyc dla kazdej kasjerki ;-)

    Byla akurat ta, kora wtedy nie chciala przyjac 8,9 ;) Mam nadzieje ze
    przekaze innym a jak nie porozmawiam z pania kierowniczka ;)

    --
    JaKi