  • 1. Data: 2005-06-21 20:37:02
    Temat: Brak logiki czy moze ja jestem dziwny?
    Od: Grzegorz Łotysz <g...@o...pl>

    Witam wszystkich!

    Taka mala historie opisze, moim zdaniem zabawna...

    Od ponad dwoch lat mam konta w mBanku. Osobiste i "biznesowe". kilka dni
    temu zlozylem wniosek o wydanie karty kredytowej na podstawie historii
    rachunku e-konta. Rozpatrzone pozytywnie, bla bla, czekaj na kontakt z
    agentem, ale miej przygotowane nastepujace dokumenty:
    1. Wpis do ewidencji (dostali jak zakladalem konto)
    2. Regon (dostali jak zakladalem konto)
    3. dowody wplat podatku za ostatnie 3 miesiace (mam u nich mBiznes)
    4. dowody wplat do ZUS (ten sam mBiznes)
    (Dodam, ze dzialalnosc jest moim jedynym zrodlem dochodu)

    w takim razie chwycilem telefon wykrecam numer i pytam Pania mila bardzo
    dlaczego potrzebuja wymienione dokumenty skoro w ich banku prowadze
    mBiznes i dwa pierwsze dokumenty dostali, jak zakladalem rachunek, a
    reszte moga sobie sprawdzic w historii mojego mBiznesu, i po co jeszcze
    ja mam to drukowac. Strata papieru moim zdaniem. Na to mila Pani zrobila
    yyyyyyy (mozliwe calkiem ze jej tez wydalo sie to dziwne) i
    zaproponowala, ze przelaczy mnie do kogos kompetentnego. po chwili
    relaksujacej muzyczki, odezwala sie ta kompetentna osoba, tez kobieta,
    no i ja znowu naswietlam jej sytuacje, a ona krotko, ze takie sa
    procedury. W takim razie podchodze, jak czlowieka, czy nie wydaje sie
    jej to dziwne, ze ja mam na spotkanie drukowac takie pierdy, ktore oni
    doskonale sami moga zweryfikowac i agent zjawi sie na 5 minut i wezmie
    moj podpis. A ona na to te sama regulke, wiec mowie jej, ze ja rozumie,
    ze tak ja szkolili, ale niech sie przez chwile zastanowi. Dalem jej
    szanse! Ale ona niezmiennie jak automat "takie sa..." Podziekowalem
    grzecznie i z usmiechem zyczac milego dnia.

    Mozze bylo na grupie juz, uczciwie przyznaje nie szukalem, ale
    zastanawia mnie jedno, czy w innych bankach jest podobnie? Po prostu
    urzednicy i nie warto sie doszukiwac w ich postepowaniu logiki?
    Najsmieszniejsze jest to, ze ten agent wezmie te kwitki i one trafia do
    analizy w centrali, przynajmniej tak jest napisane, a pozniej jak
    pozytywnie mnie "zanalizuja" po raz kolejny, wysla mi karte i bede mogl
    juz uzywac.

    brak logiki czy jestem dziwny? =;->>>

    Pozdrawiam

    Grzegorz

  • 2. Data: 2005-06-21 20:57:33
    Temat: Re: Brak logiki czy moze ja jestem dziwny?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Grzegorz Łotysz napisał:

> [...]
    > analizy w centrali, przynajmniej tak jest napisane, a pozniej jak
    > pozytywnie mnie "zanalizuja" po raz kolejny, wysla mi karte i bede mogl

    Urzednicy to osobna galaz w ewolucji czlowieka. Nikt normalny ich nie
    zrozumie. A ci ktorzy ukladaja procedury dla urzednikow sa prosto z
    kosmosu. A jak Lem nie raz pisal, nie ma zadnych szans na porozumienie z
    innymi cywilizacjami, nawet jesli takowe istnieja.

    Bartol

  • 3. Data: 2005-06-21 20:58:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Grzegorz Łotysz wrote:

    > brak logiki czy jestem dziwny? =;->>>

    dziwny jesteś.
    po prostu dążymy powoli do europy, gdzie pracownik nie jest od myślenia
    tylko od trzymania się procedur, a od myślenia to jest CEO, który w
    życiu nie zna się na tym o czym decyduje i do którego nie masz dostępu
    bo za wysoko siedzi.
    Skończyły się czasy, kiedy z urzędnikiem mającym coś do powiedzenia
    można było pogadać.

  • 4. Data: 2005-06-22 06:53:31
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

> [...]

    > analizy w centrali, przynajmniej tak jest napisane, a pozniej jak
    > pozytywnie mnie "zanalizuja" po raz kolejny, wysla mi karte i bede mogl

    [ciach]

    To jest wlasnie mBank. Wszystko jest z nim OK, poki nie trzeba czegos
    zalatwic. Wtedy mnoza sie problemy, a poniewaz mozna sobie pogadac
    jedynie z kims przez telefon lub tez wypelnic formularz online to te
    problemy sa nie do obejscia(funkcjonalnosc mKioskow jest ograniczona).

    Gdy jest okazja spotkac sie z pracownikiem banku, pogadac to istnieje
    olbrzymia szansa zalatwienia wszystkiego bez problemu. Przynajmniej ja z
    czyms takim spotkalem sie w Multi (panie naprawde kombinowaly, aby
    wyszlo wszystko tak jak chce klienci), ktory pomimu innych wad(pewny
    rzeczy dzieja sie same np. zmiana adresu, wlaczenie sie gwarancji splaty
    na KK - ale wszystko to mozna skorygowac, trzeba sie tylko pilnowac)
    polecam (zamiast mBanku, ktory warto sobie zostawic do Allegro i innych).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-06-22 10:37:13
    Od: "Kaszub" <s...@x...pl>

    Wirtualny Bank Wirtualni Pracownicy Wirtualne Pieniądze 3 razy W
    www.mbank.pl

  • 6. Data: 2005-06-22 14:37:31
    Od: sidorowski <s...@i...pl>

    Grzegorz Łotysz napisał(a):

    > brak logiki czy jestem dziwny? =;->>>

    ja jestem "panem z banku" i rozumiem, że ta biedaczka, na którą trafiłeś
    ma guzik do powiedzenia bo zna procedury i choć często to bzdury to musi
    się do nich stosować.

    pzdr

  • 7. Data: 2005-06-22 19:33:20
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Tak, jestes dziwny

> [...]
    > agentem, ale miej przygotowane nastepujace dokumenty:
    > 1. Wpis do ewidencji (dostali jak zakladalem konto)

    czyli stary maja, chcieli aktualny

    > 2. Regon (dostali jak zakladalem konto)

    j.w.

    > 3. dowody wplat podatku za ostatnie 3 miesiace (mam u nich mBiznes)

    no, i...?

> [...]

    > reszte moga sobie sprawdzic w historii mojego mBiznesu, i po co jeszcze
    > ja mam to drukowac. Strata papieru moim zdaniem.

    Jaby sie okazalo, ze dowolny pracownik mBanku, z dowolnego dzialu moze
    "sobie wejsc do twojego rachunku" i tam przegladac co zechce, drukowac
    wyciagi itp to pewnie bylbys slusznie wzburzony...

    > brak logiki czy jestem dziwny? =;->>>

    No, mowilem od poczatku, ze jestes dziwny
    ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2005-06-22 20:18:09
    Od: Grzegorz Łotysz <g...@o...pl>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Jaby sie okazalo, ze dowolny pracownik mBanku, z dowolnego dzialu moze
    > "sobie wejsc do twojego rachunku" i tam przegladac co zechce, drukowac
    > wyciagi itp to pewnie bylbys slusznie wzburzony...

    No tak ale karte wydaja na podstawie historii rachunku ... =;->
    Chyba ze to nie to samo co zajrzec i zobaczyc ze sa przelewy wychadzace
    do odpowiednich urzedow.

    > No, mowilem od poczatku, ze jestes dziwny
    > ;-)

    No coz w takim razie moze znajde kilku takich jak ja i jakas parade w
    stolicy zrobimy =;->>

    Pozdrawiam

    Grzegorz Lotysz

  • 9. Data: 2005-06-22 20:21:29
    Od: Grzegorz Łotysz <g...@o...pl>

    sidorowski napisał(a):

    > ja jestem "panem z banku" i rozumiem, że ta biedaczka, na którą trafiłeś
    > ma guzik do powiedzenia bo zna procedury i choć często to bzdury to musi
    > się do nich stosować.

    Ja rozumie procedury, bo sam sie do nich stosuje, ale jesli jest taki
    przypadek, i szczerze watpie zebym byl odosobniony, to dlaczego nie
    zglosic w rozne miejsca zmiany procedur? Wystarczyloby wstawic do
    formularza dodatkowa pozycje odnosnie mBiznesu i finito?

    Pozdro

  • 10. Data: 2005-06-23 05:54:28
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > No coz w takim razie moze znajde kilku takich jak ja i jakas parade w
    > stolicy zrobimy =;->>

    A robcie.
    Ja nie kaczor, ja sie zgadzam
    ;-)