    From: Grzegorz Łotysz <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Brak logiki czy moze ja jestem dziwny?
    Date: Tue, 21 Jun 2005 22:37:02 +0200

    Witam wszystkich!

    Taka mala historie opisze, moim zdaniem zabawna...

    Od ponad dwoch lat mam konta w mBanku. Osobiste i "biznesowe". kilka dni
    temu zlozylem wniosek o wydanie karty kredytowej na podstawie historii
    rachunku e-konta. Rozpatrzone pozytywnie, bla bla, czekaj na kontakt z
    agentem, ale miej przygotowane nastepujace dokumenty:
    1. Wpis do ewidencji (dostali jak zakladalem konto)
    2. Regon (dostali jak zakladalem konto)
    3. dowody wplat podatku za ostatnie 3 miesiace (mam u nich mBiznes)
    4. dowody wplat do ZUS (ten sam mBiznes)
    (Dodam, ze dzialalnosc jest moim jedynym zrodlem dochodu)

    w takim razie chwycilem telefon wykrecam numer i pytam Pania mila bardzo
    dlaczego potrzebuja wymienione dokumenty skoro w ich banku prowadze
    mBiznes i dwa pierwsze dokumenty dostali, jak zakladalem rachunek, a
    reszte moga sobie sprawdzic w historii mojego mBiznesu, i po co jeszcze
    ja mam to drukowac. Strata papieru moim zdaniem. Na to mila Pani zrobila
    yyyyyyy (mozliwe calkiem ze jej tez wydalo sie to dziwne) i
    zaproponowala, ze przelaczy mnie do kogos kompetentnego. po chwili
    relaksujacej muzyczki, odezwala sie ta kompetentna osoba, tez kobieta,
    no i ja znowu naswietlam jej sytuacje, a ona krotko, ze takie sa
    procedury. W takim razie podchodze, jak czlowieka, czy nie wydaje sie
    jej to dziwne, ze ja mam na spotkanie drukowac takie pierdy, ktore oni
    doskonale sami moga zweryfikowac i agent zjawi sie na 5 minut i wezmie
    moj podpis. A ona na to te sama regulke, wiec mowie jej, ze ja rozumie,
    ze tak ja szkolili, ale niech sie przez chwile zastanowi. Dalem jej
    szanse! Ale ona niezmiennie jak automat "takie sa..." Podziekowalem
    grzecznie i z usmiechem zyczac milego dnia.

    Mozze bylo na grupie juz, uczciwie przyznaje nie szukalem, ale
    zastanawia mnie jedno, czy w innych bankach jest podobnie? Po prostu
    urzednicy i nie warto sie doszukiwac w ich postepowaniu logiki?
    Najsmieszniejsze jest to, ze ten agent wezmie te kwitki i one trafia do
    analizy w centrali, przynajmniej tak jest napisane, a pozniej jak
    pozytywnie mnie "zanalizuja" po raz kolejny, wysla mi karte i bede mogl
    juz uzywac.

    brak logiki czy jestem dziwny? =;->>>

    Pozdrawiam

    Grzegorz