  • 1. Data: 2005-06-21 20:11:43
    Temat: Księgowanie w BPH
    Od: "Dawid K" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Może ktoś wie???

    Wysłałem dzisiaj pieniądze z eKonta na konto karty kredytowej MC w BPH. Cel
    był taki aby spłacić całość zadłużenia przed wygenerowaniem wyciągu, po to
    aby mieć dostępny cały limit karty. Zrobiłem to w I sesji Elixir. Jest
    godzina 22 i w tzw. Systemie internetowym BPH nie widać żadnej wpłaty.

    I teraz pytanie: Kiedy się pojawi bo chciałem jutro rano wykorzystać ten
    limit do płatności.

    Dawid

  • 2. Data: 2005-06-21 20:23:14
    Temat: Re: Księgowanie w BPH
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Dawid K wrote:

    > I teraz pytanie: Kiedy się pojawi bo chciałem jutro rano wykorzystać ten
    > limit do płatności.

    jutro po poludniu.

  • 3. Data: 2005-06-21 20:25:04
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    W artykule <d99s9v$l1u$1@inews.gazeta.pl> Dawid K napisal(a):

> [...]
    > godzina 22 i w tzw. Systemie internetowym BPH nie widać żadnej wpłaty.
    >
    > I teraz pytanie: Kiedy się pojawi bo chciałem jutro rano wykorzystać ten

    jutro - jak dobrze pójdzie

    BPH jest taki onlinowy inaczej
    zadzwoń na infolinie od kart to ci prawdę powiedzą (raczej)

    Jurek

  • 4. Data: 2005-06-21 21:09:18
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Dawid K" <d...@W...kulbi.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:d99s9v$l1u$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > widać żadnej wpłaty.
    >
    > I teraz pytanie: Kiedy się pojawi bo chciałem jutro rano wykorzystać

    Jutro rano juz limit bedzie uwzglednial te wplate (albo sie to zmienia
    okolo polnocy, albo okolo 8 rano, mozna sobie sprawdzic w bankomacie
    Euronetu). Ale zdajesz sobie sprawe, ze limit w BPH nie odnawia sie w
    ramach tego samego okresu rozliczeniowego, prawda ?

    marekz

  • 5. Data: 2005-06-22 04:49:42
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Euronetu). Ale zdajesz sobie sprawe, ze limit w BPH nie odnawia sie w
    > ramach tego samego okresu rozliczeniowego, prawda ?
    >
    > marekz

    To jest tzw. limit transakcyjny i na infolini lub w oddziale można go
    wyzerować

    Darek

  • 6. Data: 2005-06-22 06:29:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 22 Jun 2005 06:49:42 +0200, Darek napisał(a):

    > To jest tzw. limit transakcyjny i na infolini lub w oddziale można go
    > wyzerować

    Kiedyś właśnie się na to natknąłem - na infolinii poinformowano mnie że to
    tzw. "limit rodzinny", diabli wiedzą co autor miał na myśli :) Kazałem
    zresetować - ale niestety nie da się na stałe, trzeba każdorazowo dzwonić
    :-/

    Sugerowali zmianę limitu - my ass... już widzę jak mi zwiększają limit :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004