  • 11. Data: 2005-01-14 22:54:30
    Temat: Re: Bombowy facet
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 14 Jan 2005 23:00:45 +0100, "qbczyk" <q...@w...pl> wrote:

    >Qrcze no to chyba sobie dłużej poczekam na otwarcie rachunku... Mam tylko
    >nadzieje że nie zrobią tam dodatkowego bajzlu. Już jeden był z tokenami...

    wlasnie, ja tez juz czekam troche przydlugo. mam nadzieje, za moje
    papierki nie wyleca w powietrze, bo mogli nie zdazyc zrobic kopii :)

    G.

  • 12. Data: 2005-01-14 23:20:13
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    qbczyk napisał(a):
    > Jest to prawda, że dziś wieczorem jakiś dziadek naładowany granatami
    > wtargnął do siedziby volkswagenu?

    Około północy gość oddał się w ręce policyjnych negocjatorów.

    K.

  • 13. Data: 2005-01-16 13:39:32
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 14 Jan 2005 23:35:33 +0100, w <8...@c...softax.local>, Marcin
    Kasperski <M...@a...waw.pl> napisał(-a):

    > Mi się przypomniał Vabank I. A najgorsze, że w naszej rzeczywistości ja
    > jestem skłonny uwierzyć zarówno, że człowiek naprawdę został zrobiony
    > w bambuko, jak że został wysłany na drzewo przez bank i prokuratora.

    Najlepsze, że ja daję 80% do 20%, że facet został na pewno oskubany przez
    Millenium.

  • 14. Data: 2005-01-17 13:44:16
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    No i jeszcze to: