  • 1. Data: 2005-01-14 15:46:19
    Temat: Kto ma konto netowe w Lukasie?
    Od: "AP" <a...@N...gazeta.pl>

    Czy ktoś z Was ma konto netowe w Lukasie? Nie mogę się załogować, i nie
    wiem, czy to coś u mnie, czy jakaś awaria..
    Ania P.

  • 2. Data: 2005-01-14 15:52:30
    Temat: Re: Kto ma konto netowe w Lukasie?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-14 16:46 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy AP myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:
    > Czy ktoś z Was ma konto netowe w Lukasie? Nie mogę się załogować, i nie
    > wiem, czy to coś u mnie, czy jakaś awaria..

    e-konto pro, łączenie przez tepsowski dsl, żadnych problemów

  • 3. Data: 2005-01-14 16:01:35
    Od: "AP" <a...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> .tpi.pl...
    > Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-14 16:46 (a było wonczas zimno jak
    > cholera), kiedy AP myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:
    >

    > e-konto pro, łączenie przez tepsowski dsl, żadnych problemów

    Dzięki za info. Hm, to nie mam koncepcji, czemu nie mogę się połączyć z moim
    ekontem :(.. Na wszystkie inne strony wchodzę...
    Pozdrawiam,
    Ania

  • 4. Data: 2005-01-14 16:43:34
    Od: "Go" <p...@o...pl>

    Jeżeli zakładała Pani konto w zeszłym tygodniu - to właśnie ten "czas" może byc
    problemem. Ja zakładałam w zeszły piątek i wina leżała po stronie informatyków -
    mieli podobno jakies problemy z utrata danych. Musiałam iść do oddziału banku
    żeby sprawe wyjaśnic i naprawić.

  • 5. Data: 2005-01-14 17:30:45
    Od: "AP" <a...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "AP" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z Was ma konto netowe w Lukasie? Nie mogę się załogować, i nie
    > wiem, czy to coś u mnie, czy jakaś awaria..
    > Ania P.

    To ja trochę zrobię OT - bo może przyczyna tkwi z moim przeinstalowywanym
    ostatnio windowsie, może coś mi się pozmieniało w opcjach internetowych??
    Może wiecie, jakie powinny być ustawienia, żeby się otwierało okno z
    loginem?
    Pozdrawiam, i przepraszam za zamieszanie,
    Ania

  • 6. Data: 2005-01-14 17:42:06
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-14 18:30 (a było wonczas zimno jak
> [...]

    > ostatnio windowsie, może coś mi się pozmieniało w opcjach internetowych??
    > Może wiecie, jakie powinny być ustawienia, żeby się otwierało okno z

    Może spróbuj bezpośrednio: https://e-bank.lukas.com.pl/index2.html

    Nie pamiętam dokładnie co trzeba odblokować, ale cookies i pop-up
    windows na pewno. Może to blokować Windows (xp sp2), albo firewall.

  • 7. Data: 2005-01-14 18:47:28
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    AP wrote:

> [...]
    > ostatnio windowsie, może coś mi się pozmieniało w opcjach internetowych??
    > Może wiecie, jakie powinny być ustawienia, żeby się otwierało okno z

    Mialem takie szopki jak zainstalowalem SP2 do windowsa xp. Pomoglo jak
    zjechalem na moment z zabezpieczeniami przegladarki na minimum. potem
    dodalem strone do zaufanych witryn i chodzila git (czasem przy odswiezaniu
    stanu konta wyskaiwalo ze nie mozna wyswietlic strony). Ale na szczescie
    zamknalem konto w tym syfie lukasie i juz mnie nie mecza koszmary nocne.

    Marcin

  • 8. Data: 2005-01-14 19:53:08
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    AP napisał(a):
    > Czy ktoś z Was ma konto netowe w Lukasie? Nie mogę się załogować, i nie
    > wiem, czy to coś u mnie, czy jakaś awaria..

    Mnie działa ... W ramach ciekawostki dodam, że zgłaszałem dziś
    zastrzeżenie KK-VC ... w szoku byłem jak sie dowiedzialem, że
    usługa free ... i wydanie pierwszego duplikatu też free ...
    zaskoczyła mnie kobiecina na CC ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 9. Data: 2005-01-14 21:08:32
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *yayco* napisał(a):

    > e-konto pro, łączenie przez tepsowski dsl, żadnych problemów

    ZTCP niedawno zastanawiałeś się nad tym kontem, teraz widzę, że się
    zdecydowałeś :) Moje pytanie OT - warto?

    Gree

  • 10. Data: 2005-01-14 21:49:10
    Temat: OT: Kto ma konto netowe w Lukasie?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-14 22:08 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Gree myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > ZTCP niedawno zastanawiałeś się nad tym kontem, teraz widzę, że się
    > zdecydowałeś :) Moje pytanie OT - warto?

    Z kimś mnie pomyliłeś. Mam toto od kilku lat a zadowolony jestem tak
    sobie. Nie boli mnie, nie miałem złych przygód. Ale nie podoba mi się
    interface i offline. Jest tanie, bo nic mnie nie kosztuje i jako
    narzędzie do obsługi rachunków i przelewów się sprawdza.
    Pozdrowienia