  • 1. Data: 2005-01-14 16:51:40
    Temat: co zamiast citibanku
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    Proszę o polecenie banku w którym mógłbym założyć konto.
    Ważne dla mnie założenia:
    1. umiarkowana opłata za korzystanie z konta
    2. dostep do bankomatów euronetu (inne również mile widziane)
    3. dostęp do konta poprzez internet + bezpłatne przelewy internetowe

    Z góry dziekuje za opinie fachowców
    Jarek

  • 2. Data: 2005-01-14 17:02:07
    Temat: Re: co zamiast citibanku
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    pierwsza odpowiedz mi sie nasunela - prawie wszystko:)

    > 1. umiarkowana opłata za korzystanie z konta
    > 2. dostep do bankomatów euronetu (inne również mile widziane)
    > 3. dostęp do konta poprzez internet + bezpłatne przelewy internetowe

    1/ mbank - 0 za prowadzenie rku, 0,50 zl za p/p internetowe niestety,
    bankomaty euronet i bzwbk bezplatnie

    2/ vw-bank - 0 za prowadzenie rku, 0 zl za p/p, wszystkie bankomaty w polsce
    przy wyplacie od 400 zl bezplatnie, a ponizej tej kwoty 1,5 zl

  • 3. Data: 2005-01-14 18:34:05
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Ruua wrote:
    > Użytkownik "Jarek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > pierwsza odpowiedz mi sie nasunela - prawie wszystko:)

    No co Ty ; ))
    Przy tych warunkach Multykonto Ja w Multibanku. I oczywiscie KK Citi.

    pzdr
    wkg

  • 4. Data: 2005-01-15 14:00:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 14 Jan 2005 17:51:40 +0100, "Jarek" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    >2. dostep do bankomatów euronetu (inne również mile widziane)
    >3. dostęp do konta poprzez internet + bezpłatne przelewy internetowe

    Ile przelewów miesięcznie robisz? Bo coś mi wygląda tutaj, że mBank by
    się kwalifikował :D
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 5. Data: 2005-01-17 17:25:32
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Jarek napisał:
> [...]
    > 2. dostep do bankomatów euronetu (inne również mile widziane)
    > 3. dostęp do konta poprzez internet + bezpłatne przelewy internetowe

    Sprawdź oferty:

    Deutsche Bank PBC Polska -
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index2.php?s=konta_i
    _karty

    Fortis Bank -
    http://www.fortisbank.com.pl/services/epakiet/

    Nordea Bank Polska -
    http://www.nordeabank.pl/pl/article/1780.html

    K.

  • 6. Data: 2005-01-17 18:02:24
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    dzieki wszystkim za propozycje.
    Zapomniałem napisać, że chodzi mi o marmurkowy bank, bo czasami jednak coś
    trzeba gotówką wpłacić, czy też pare dolarów na koncie mieć.

    A co myslicie o koncie w BPH?
    Niektórzy chwalą...

    Pzdr. jarek

  • 7. Data: 2005-01-17 18:05:28
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2005-01-17 19:02 Jarek said the following:
> [...]
    > Zapomniałem napisać, że chodzi mi o marmurkowy bank, bo czasami jednak coś
    > trzeba gotówką wpłacić, czy też pare dolarów na koncie mieć.

    Dla _mnie_ zbyt "podstępna" tabela opłat i prowizji. (Ale może sie coś
    zmieniło) Jeśli masz w poblizu Multibank to może być dla Ciebie
    najlepszym rozwiązaniem.
    Konto Prestiż w BZWBK po ostatnich zmianach też moze być interesujące.
    Podbnie ING.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 8. Data: 2005-01-17 18:47:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dla _mnie_ zbyt "podstępna" tabela opłat i prowizji. (Ale może sie coś
    > zmieniło)

    Raczej nic. Tabela pełna róznych opłat. Na niektóre są "okresy promocyjnego
    niepobierania", które mogą sie w każdej chwili z zaskoczenia skończyć.

  • 9. Data: 2005-01-18 08:35:29
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jarek wrote:
> [...]
    > Zapomniałem napisać, że chodzi mi o marmurkowy bank, bo czasami
    > jednak coś trzeba gotówką wpłacić, czy też pare dolarów na koncie

    mialem i zamknalem
    przecież Krystek polecil ci 3 banki marmurkowe
    Fortis Nordea i DB-PBC - smialo tez moge je polecic
    bo mam rachunki we wszystkich. Pod wzgledem bezpieczenstwa i wygody kolejnosc
    taka jak wymienilem
    *** blad ***