  • 1. Data: 2005-01-14 18:16:00
    Temat: o ktorej III sesja w mbanku?
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    tzn. o ktorej koncza ja ksiegowac, bo kolaczeni mi sie godz. 19, tylko nie
    wiem, czy to poczatek, czy koniec ksiegowania.

  • 2. Data: 2005-01-14 18:24:16
    Temat: Re: o ktorej III sesja w mbanku?
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:cs928v$302q$1@mamut1.aster.pl...
    > tzn. o ktorej koncza ja ksiegowac, bo kolaczeni mi sie godz. 19, tylko nie
    > wiem, czy to poczatek, czy koniec ksiegowania.

    początek, a koniec 30-50 po :)

  • 3. Data: 2005-01-14 18:39:30
    Od: Peet <w...@o...pl>

    przewodnik dla ciężko myślących:
    1)wchodzę na stronę www.mbank.pl
    2)na dole strony "pytania i odpowiedzi"
    3)przelewy\ostatnie pytanie: "W jakich godzinach odbywają się sesje
    wychodzące i przychodzące Elixiru?"
    Nie powiem ci godziny, sam znajdź, może się czegoś nauczysz.

  • 4. Data: 2005-01-14 19:22:31
    Od: "Robercik" <r...@n...pl>

    > początek, a koniec 30-50 po :)

    noł :)

    III sesja w mBanku zaczyna sie o 18:15 a konczy ok 19:15 :)

  • 5. Data: 2005-01-15 07:25:53
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Robercik" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

    > noł :)
    >
    > III sesja w mBanku zaczyna sie o 18:15 a konczy ok 19:15 :)

    oficjalnie może i tak, ale kasiorka po sesji nigdy nie pojawiła mi się przed
    19, a pojawiała się nawet przed 20 :)

  • 6. Data: 2005-01-15 14:09:14
    Od: Marek J <m...@i...wytnijto.pl>

    Robert Wicik napisał(a):

    > oficjalnie może i tak, ale kasiorka po sesji nigdy nie pojawiła mi się przed
    > 19, a pojawiała się nawet przed 20 :)

    Ja ostatnią wypłatę miałem zaksięgowaną gdzieś o 18:40.

    Pozdrawiam

    Marek