  • 1. Data: 2005-01-14 19:28:20
    Temat: Bombowy facet
    Od: "qbczyk" <q...@w...pl>

    Jest to prawda, że dziś wieczorem jakiś dziadek naładowany granatami
    wtargnął do siedziby volkswagenu?

  • 2. Data: 2005-01-14 19:39:20
    Temat: Re: Bombowy facet
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Jest to prawda, że dziś wieczorem jakiś dziadek naładowany granatami
    > wtargnął do siedziby volkswagenu?

    http://info.onet.pl/1038197,11,item.html

    Disklajmer:
    To nie ja jestem autorem pierwszego komentarza :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2005-01-14 20:04:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    qbczyk napisał(a):
    > Jest to prawda, że dziś wieczorem jakiś dziadek naładowany granatami
    > wtargnął do siedziby volkswagenu?

    ZTCW chodzi o Millennium, ma tam swoje biuro maklerskie

  • 4. Data: 2005-01-14 21:42:47
    Od: "Robercik" <r...@n...pl>

    > ZTCW chodzi o Millennium, ma tam swoje biuro maklerskie

    z tego co widze w Uwadze to na budynku jest niebieski neon Volskwagen, ale
    nie na 100% bo nie jestem z wawy :)

  • 5. Data: 2005-01-14 21:50:52
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > z tego co widze w Uwadze to na budynku jest niebieski neon Volskwagen,

    Ale nie ma biura maklerskiego a gosc wtargnal do biura bo go (jakoby)
    maklerzy oskubali

    VG

  • 6. Data: 2005-01-14 21:53:49
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Robercik" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

    > z tego co widze w Uwadze to na budynku jest niebieski neon Volskwagen, ale
    > nie na 100% bo nie jestem z wawy :)

    dobrze widzisz
    w tym budynku jest siedziba VW Bank... oraz jedyna kasa...
    ale nie tylko, jest tez Millennium Prestige oraz DM Millennium

    a co do postępowania sprawcy calego zamieszania w pelni sie z nim zgadzam,
    to co sie dzieje w DM Millennium to matariał na niezla ksiazke...

    MAd Hat
    ter

  • 7. Data: 2005-01-14 22:00:45
    Od: "qbczyk" <q...@w...pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:cs9et3$ari$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Robercik" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

    > dobrze widzisz
    > w tym budynku jest siedziba VW Bank... oraz jedyna kasa...

    Qrcze no to chyba sobie dłużej poczekam na otwarcie rachunku... Mam tylko
    nadzieje że nie zrobią tam dodatkowego bajzlu. Już jeden był z tokenami...

  • 8. Data: 2005-01-14 22:17:03
    Od: "tek" <t...@a...email.pl>

    > Qrcze no to chyba sobie dłużej poczekam na otwarcie rachunku... Mam tylko
    > nadzieje że nie zrobią tam dodatkowego bajzlu. Już jeden był z tokenami...

    wszystko zależy od tego czy Bank Millenium w końcu szybko ustali o co
    chodzi, i czy ewentualnie dogadają się z tym gościem.

    Teraz mówią, że nic nie wiedzą:
    82.html

  • 9. Data: 2005-01-14 22:18:30
    Od: "cezar" <a...@w...pl>

    Użytkownik "qbczyk" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jest to prawda, że dziś wieczorem jakiś dziadek naładowany granatami
    > wtargnął do siedziby volkswagenu?

    I dodatkowa ciekawostka Nie mogę dodać komentarza do ww inf. na onecie.

  • 10. Data: 2005-01-14 22:35:33
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "qbczyk" <q...@w...pl> writes:

    > Jest to prawda, że dziś wieczorem jakiś dziadek naładowany granatami
    > wtargnął do siedziby volkswagenu?

    Według onetu:
    a) jeszcze nie taki dziadek,
    b) twierdzi, że maklerzy Millenium podrobili jego podpis i ukradli mu
    ponad 50 tysięcy złotych.

    Mi się przypomniał Vabank I. A najgorsze, że w naszej rzeczywistości ja
    jestem skłonny uwierzyć zarówno, że człowiek naprawdę został zrobiony
    w bambuko, jak że został wysłany na drzewo przez bank i prokuratora.

    PS Millenium gratulujemy udanej reklamy.