  • 41. Data: 2002-01-31 15:10:54
    Temat: Re: Bojkot mBanku (długie)
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > Może to kiepski powód ale mi karta emaxowa bardziej się podoba i jej
    używam

    Ależ skąd :)) Bardzo dobry powód. Ale jezeli tak - to chetnie zaplacisz :)

    pzdr
    wkg

  • 42. Data: 2002-01-31 15:18:54
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Amehat" napisał w wiadomości ...
    (...)
    . Dobrze by było
    | gdyby mB przedstawił swoją strategię na najbliższe lata i wtedy
    | wiedzielibyśmy co nas czeka.

    Zeby tego sie dowiedziec nie trzeba chodzic pod oknami
    w Lodzi, tylko czytac jak radzi sobie wlasciciel tej
    "skarbonki" czyli Commerzbank. I wyciagac wnioski.

    JO

  • 43. Data: 2002-01-31 15:25:58
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Boban" <b...@t...onet.pl> napisał...

    > Mnie nie zabolalo:
    > - karta do emaxa nie jest podstawowa. Podstawowa jest karta do ekonta.

    Ale ma wydawac "podstawowe karty". Czyli co najmniej dwie. Bedzie
    jeszcze jakas bezplatna karta i przez to podstawowa?

    --
    Tomek Tatar

  • 44. Data: 2002-01-31 16:05:18
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > mBank zmienił "filozofie"
    > i redefinicja pojęcia "karta podstawowa" jest oczywista.

    Trudno się nie zgodzić.
    Grzegorz /delikatnie wzburzony, ale tylko delikatnie :-)/

  • 45. Data: 2002-01-31 16:12:46
    Od: m...@p...onet.pl.usun

    Tomasz Tatar napisał(a):

    >Użytkownik "Boban" <b...@t...onet.pl> napisał...

    >Ale ma wydawac "podstawowe karty". Czyli co najmniej dwie.

    Są conajmniej dwie. Jedną mam ja, a drugą Jurek z parteru
    (do swojego ekonta).

  • 46. Data: 2002-01-31 16:14:34
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    nie całkiem tak jest bardziej przejrzyscie ...jeden emax z karta drugi bez
    (odlozona jakas suma)

    albo wyrabiasz sobi 3 emaxy ;) i do kazdego karte i mozesz wyciagnac z
    bankomaru 3000 :))))

  • 47. Data: 2002-01-31 16:51:00
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Och zapomniałem o kredycie w mBanku. Będzie będzie, jak tylko ktoś wykombinuje
    i stworzy procedury do obsługi. Prawdopodobnie i tak to będzie wierna kopia
    kredytu z MULIbanku. A może stworzymy tak na przykład mKredytBank??? :))) (Na
    wzór IzzyBanku, tyle że nazwa KredytBank jest już zdaje się zastrzeżona :)))
    No co będzie w przyszłości to już tylko chyba PSL raczy wiedzieć. Nie bójcie
    się nie chodzi o rolników tylko o Prezesa Stanisława Lachowskiego (stąd skrót
    PSL). Zastanawia mnie jedno. Kiedyś reklamowano PSL'a jako twórcę sukcesu e-
    pekao czy czegoś tam. Jeżeli to był sukces to dlaczego wszyscy na to telepekao
    psioczą??? No chyba że za sukces uznamy to, że telepekao wogóle działa... :)
    Cokolwiek będzie, to będzie to zgodne z wizją prezesa. Bo i kto mu powie że nie
    ma racji??? A kto chce przestać pracować w mBanku??? Nie ma chętnych, czyli nie
    ma sprzeciwu, czyli kolejny pomysł wcielamy w życie. Klienci zapłacą, prezes
    odbierze kolejną nagrodę za coś tam i tak w kółko. A propo nagród, to w tym
    roku raczej nie należy się spodziewać nagrody Alicji od "Twojego Stylu"? Jak w
    zeszłym roku BRE kaszkę pożyczyło to mBank nagrodę dostał, a w tym roku?
    Podstępne BRE chciało przejąć "TS" za długi i mu się nie udało. Ile jeszcze
    przedsięwzięć spali na panewce? A jaka część chybionych inwestycji (np.
    Multiport) będzie musiała zostać pokryta ze środków biednych klientów np.
    mBanku?

    Oni (zarząd) mówią: mBank
    My (klienci) mówimy: Czas na zmiany

  • 48. Data: 2002-01-31 16:55:50
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a s...@e...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > bez sensu gadasz ...po primo to do nowych kart ...po secundo te karty
    > z tego co wiem maja miec podniesiony limit wyplat po tre ja to ktos
    > powiedzial ....mozesz jej nei wyrabiac :))) i miec na do ekonta
    > darmowa a przelewy by telefon sa online wiec o co ten krzyk ???

    Czyli za karty które już wydali opłat nie będzie???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,
    że właściwie cieszysz się na tę wyprawę.

  • 49. Data: 2002-01-31 16:56:18
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze p...@p...onet.pl:

    > Hmm... Faktycznie.
    > http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje2.html
    > Wznowienie karty 0,99 / mies

    Prawda, tylko że VE z inteligo ma u mnie ważnośc do 01/04 a VE mBanku do
    12/02 (obie wyrabiane w ostatnich tygodniach)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    ("""""""""")
    / / 9mm

  • 50. Data: 2002-01-31 17:17:37
    Od: "Tomek Kulesza" <r...@p...onet.pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Podstępne BRE chciało przejąć "TS" za długi i mu się nie udało. Ile
    jeszcze

    Gdybyś udzielił krydytu jakiejś spółce i dowiedziałbyś się, że złożono
    wniosek o jej likwidację na pewno nie wypowiedziałbyś umowy kredytowej....
    :-)