  • Data: 2011-05-16 21:35:30
    Temat: Re: Biznesy z Żabolandią
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:iqs4o9$t3j$2@inews.gazeta.pl...

    > Porównaj głębokość złóż wody pitnej i gazu łupkowego w Polsce. Sprawdź czy
    > pokłady miedzy tymi złożami przepuszczają wodę. Jak to zrobisz to wtedy
    > zacznij się bać.

    Rozumiem że rozszczelnienia odwiertu wpuszczającego syf na te głebokośc nie
    bierzemy pod uwagę ze względu na nieskonczoną wytrzymałośc materiału
    izolujacych na wysokie ciśnienie. Dodatkowo wydobyty rozwalony materiał (ok
    70% tego co wlewamy) nie zawiera absolutnie nic niebezpiecznego poza gazem i
    odparowujemy to nad palnikiem do kuchenki gazowej uzyskując przejrzystą wodę
    prosto do butelek dla niemowląt. Jakoś "nieprzepuszczalna warstaw skał" mnie
    nie przekonuje, bo mi nie chodzi o te 30% które tam zostaje na wieki (a moze
    tylko lata ) ?
    A tak BTW skąd w pensylwaniu metan w lokalnych studniach ? Tam zdaje sie
    pompuja na 2 mile..

    george