  • Data: 2011-05-16 22:11:17
    Temat: Re: Biznesy z Żabolandią
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:iqs6rq$ujs$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > też nie wiem, serio pytałem ogólnie
    > spodziewam sie jakiegos offsetu w stylu: wy w Afganistanie, my wam gaz z
    > łupków wyciągniemy

    a kiedy my "zarobilismy" na jakimś offsecie :).?

    myśle ża taki haliburton wietrzy problem u siebie bo sie ludziska w USA
    burzą w związku ze zrzutem radioaktywnej wody po frackingu i w konsekwecji
    powstania dodatkowych regulacji a co za tym idzie zmniejszeniaopłacalnosci
    procesu ( trzeba wode oczyszczać z pierwiastków radioakywnych i innego
    syfu).
    Teraz szukają jeleni tam gdzie moga ten cały syf zrzucić do Odry / Wisły i
    zostawic tu wasteland.
    To w koncu nie USA.

    george