  • Data: 2011-05-17 07:48:49
    Temat: Re: Biznesy z Żabolandią
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root wrote:

    > Oby. Bo jak dowodzi doświadczenie to już nie takie głupoty przepychano
    > (żeby nie wspomnieć bananów, ślimaków, hodowli kur, ładowarek itp)

    Wychodząc z tego założenia to może by na poważnie rozpatrzyć fakt, że od 1
    sierpnia 2011 na terenie Polski będzie zulu językiem urzędowym. Byśmy się
    zastanowili komu to służy ile kto na tym skroi. Jakie łapówki są możliwe do
    wzięcia i przez kogo. Która drukarnia będzie drukowała druki, kto będzie
    robił strony www i kto jest właścicielem tych firm oraz jakie ma powiązania
    z urzędnikami. Pisania by było na 2 miesiące.