  • Data: 2017-10-10 15:03:07
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-10 o 14:59, J.F. pisze:

    > Sklep wplaci do banku.

    Niepotrzebnie uogólniasz. Biedronka może tak. Ale osiedlowy warzywniak
    niekoniecznie.

    > Mowisz ? A mnie sie wydaje, ze dla tych 2-3% prowizji.

    Takich prowizji już dawno nie ma.
    No i prowizja nie tłumaczy bzdurnych przepisów typu "ponad 15000zł
    możesz zapłacić tylko przelewem" itp.

    > No bo jaki zysk ma bank z tego, ze ja place KK, a pensje trzymam na

    Prowizję.

    > lokacie ?

    Możliwość udzielenia kredytu z tej lokaty (przy czym nie chodzi tu o
    lokatę sensu stricto, wystarczą zwykłe środki na ROR).

    > W zasadzie tak, tylko ze jak ja za zlotowki koreanski telewizor kupie,
    > to pieniadzie ida na wschod.

    A po co komu na wschodzie złotówki? W Korei przydadzą się wony, więc
    złotówki zostają w Polsce, sprzedane za wony i to one idą na wschód.

    > Albo wymiana jest zbilansowana, albo kurs wkrotce pojdzie w gore :)

    Wymiana zawsze jest zbilansowana. Nie ma możliwości, aby ktoś kupił, jak
    nikt nie sprzedaje, albo na odwrót.

    > Zlotowki jednak niewatpliwie wracaja do bankow.

    Można podać mnóstwo przypadków kiedy nie, ale nawet jeśli - no to widzę
    sam doszedłeś do argumentów zbijających twoje wcześniejsze tezy - typowe :)

    --
    Liwiusz