  • Data: 2017-10-10 14:59:02
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:orifc1$6fa$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-10-10 o 14:43, J.F. pisze:

    >W skarpecie, w portfelu, w sejfie, w kasie sklepu itp. itd.

    Sklep wplaci do banku.

    >Jednym z powodów tego, że banki tak stręczą nam płatności kartami i
    >online i rugują gotówkę jest właśnie to, że im więcej płatności przez
    >banki, tym więcej pieniędzy jest w bankach, tym lepiej dla banków.

    Mowisz ? A mnie sie wydaje, ze dla tych 2-3% prowizji.
    Tzn tyle bylo dawniej, teraz jest mniej, to sie juz nie oplaca :-)

    No bo jaki zysk ma bank z tego, ze ja place KK, a pensje trzymam na
    lokacie ?
    No i pewnie gdzies im sie tam marzy, ze ja im nie splace i oni mi 10%
    :-)

    No ale patrzac na te najwieksze polskie banki ... dobrze
    oprocentowanych lokat to tam nie ma.
    Ludzie "drobne" trzymaja na kontach biezacych, czy firmy drobne
    trzymaja ?

    >Wymiana walutowa jest co do zasady neutralna - złotówki zawsze
    >zostają w Polsce.

    W zasadzie tak, tylko ze jak ja za zlotowki koreanski telewizor kupie,
    to pieniadzie ida na wschod.
    Albo wymiana jest zbilansowana, albo kurs wkrotce pojdzie w gore :)

    Zlotowki jednak niewatpliwie wracaja do bankow.

    J.