  • Data: 2017-10-10 16:11:03
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:origee$80k$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-10-10 o 14:59, J.F. pisze:

    >Niepotrzebnie uogólniasz. Biedronka może tak. Ale osiedlowy
    >warzywniak niekoniecznie.

    Osiedlowy warzywniak pewnie sie stara trzymac jakas kwote w kasie -
    nie za malo, nie za duzo.

    > Mowisz ? A mnie sie wydaje, ze dla tych 2-3% prowizji.

    >Takich prowizji już dawno nie ma.

    Znowu nie tak dawno ... ale parcie na karty ciagle jest :-)

    >No i prowizja nie tłumaczy bzdurnych przepisów typu "ponad 15000zł
    >możesz zapłacić tylko przelewem" itp.

    Czemu bzdurnych ? Uzasadnienie swoje oczywiscie maja.
    Ale poza tym - wieksza gotowka jest niezbyt wygodna.
    Trzeba isc do banku, pobrac, druga osoba musi pojsc do banku, wplacic
    :-)

    Po drodze moga okrasc, napasc, banknoty moga sie okazac falszywe ...

    >Prowizję.

    Mala ... ale fakt, ze nawet obecnie wielokrotnie wyzsza niz to
    oprocentowanie lokat.

    >Możliwość udzielenia kredytu z tej lokaty (przy czym nie chodzi tu o
    >lokatę sensu stricto, wystarczą zwykłe środki na ROR).

    Hm, jesli ja najpierw place, a potem dostaje pensje ... albo i
    trzymam cos tam na ror, ale musza sie liczyc z tym, ze je zaraz wydam

    Pasywa i aktywa bankow jednak wielokrotnie wieksze niz te 20mln*
    srednia pensja, wiec ktos w nich trzyma wiecej.

    >A po co komu na wschodzie złotówki? W Korei przydadzą się wony, więc
    >złotówki zostają w Polsce, sprzedane za wony i to one idą na wschód.

    >Wymiana zawsze jest zbilansowana. Nie ma możliwości, aby ktoś kupił,
    >jak nikt nie sprzedaje, albo na odwrót.

    >Można podać mnóstwo przypadków kiedy nie, ale nawet jeśli - no to
    >widzę sam doszedłeś do argumentów zbijających twoje wcześniejsze
    >tezy - typowe :)

    Bo ja uczciwie podaje argumenty, nawet jak nie pasuja :-P

    Tym niemniej - obywatele do banku po pozyczki, z zlotowkami do
    sklepow, sklepy do LG Polska, a tenze szybko do banku i wymieniac na
    $.
    W efekcie banki zostaja bez $ i cos z tym musza zrobic :-)

    Choc oczywiscie znow maja zlotowki i musza je czym predzej pozyczyc
    ... najlepiej frankowiczom, tylko takich juz nie ma :-)

    J.