  • Data: 2017-10-10 18:00:47
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-10 o 17:56, j...@j...org pisze:
> [...]
    kilkadziesiąt tysięcy złotych, owszem, nie jest jakimś problemem (ot, wydać to na
    kawę i papierosy, nic nie trzeba "legalizować").

    > Zacznijmy od wyjaśnienia podstaw: w jaki sposób ograniczenie wysokości transakcji
    bije w uczciwych?

    > Konieczność rozliczenia się gotówką na kilkadziesiąt tysięcy złotych za buraki
    kupione na targowisku -- niezbyt przekonuje.

    Już pisałem JF'owi. Gdyby polegało to na tym tylko, że nie można
    gotówką, to uszłoby. Natomiast przepis nakazuje rozliczać się przelewem.
    Czyli nie można rozliczyć się wekslem (własnym lub obcym), barterem,
    cesją wierzytelności, przez potrącenie itp.

    --
    Liwiusz