  • 11. Data: 2003-05-23 21:03:26
    Temat: Re: Bezpłatny VW direct
    Od: "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PO" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bald9e$kl6$1@news.onet.pl...

    > Wg mnie na drodze do przyrostu liczby rachunkow stoi przede wszystkim
    sposob
    > otwierania rachunku w vwDirect.

    a wg mnie nasycenie rynku.
    Myślisz, że wierzę w wygranie samochodu? - nie.
    Realną sprawą dla mnie była opłata za prowadzenie konta - była wyższa niż
    "wartość dodana" (do wszyskich moich lukasów, mbanków, fortisów itd..)
    reprezentowana dla mnie przez vw.
    Teraz, kiedy opłata=0 zgadnij co robię? - drukuję właśnie formularze :)

    Zbig.

  • 12. Data: 2003-05-23 22:10:31
    Od: n...@p...onet.pl

    > a co takiego bedzie w sierpniu ?

    LOSOWANIE :)))

  • 13. Data: 2003-05-23 22:19:32
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > LOSOWANIE :)))

    Dobra, bo właśnie zdecydowałem, że i ja tam otworzę rachuneczek. :-)

    Tylko powiedzcie mi - bo ichnia infolinia będzie czynna dopiero jutro. :-)

    1.
    Czy zakładając konto już teraz będzie bezpłatne prowadzenie? Wszakże brak
    opłaty za standard dopiero od 1 czerwca. A co z majem?

    2.
    Czy zamawiając wizytę kuriera ponosi się jakieś koszty?

    Byłbym wdzięczny za info.

    Oj inteligo, z taką konkurencją to nie wiem czy mnie utrzymacie. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 14. Data: 2003-05-23 22:39:39
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dobra, bo właśnie zdecydowałem, że i ja tam otworzę rachuneczek. :-)
    >
    > Tylko powiedzcie mi - bo ichnia infolinia będzie czynna dopiero jutro. :-)

    Ech, wszyscy śpią i nikt nie chce pomóc. ;-p

    To ja też idę, spać, juro pomęczę infolinię. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 15. Data: 2003-05-23 23:26:54
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    1. A jak ma się jedna dycha za los na Golfa Q czy laptopa Apple ?? :-)
    2 Kurier przyjeżdża oczywiście za darmo, można też iść na pocztę - nie
    trzeba się umawiać i czekać (moja preferencja)
    Co do inteligo to jesteś wytrwały )))))))))))).

    A.
    Ps.też idę lulu

  • 16. Data: 2003-05-24 09:49:30
    Od: m...@p...onet.pl

    To i ja mam ciekawe pytanie.
    Skoro mam już Plus Konto i założę konto e-direct, to dostanę tokena za darmo. A
    w takim razie uzyskam po raz pierwszy możliwość korzystania z internetu. Czy
    jeżeli oferta się pogorszy (powróci opłata za prowadzenie), to mogę zamknąć
    konto e-direct i korzystać dalej z Plus Konta via net?
    A czy mogę zamówić kartę VC (za opłatą) do konta stantard?

  • 17. Data: 2003-05-24 14:38:26
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "citi69" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 1. A jak ma się jedna dycha za los na Golfa Q czy laptopa Apple ?? :-)

    Ja już chyba wyczerpałem możliwości wygranych w moim życiu. :-) W więcej
    szczęścia nie wierzę. :-)

    > 2 Kurier przyjeżdża oczywiście za darmo, można też iść na pocztę - nie
    > trzeba się umawiać i czekać (moja preferencja)

    Ja już taki jestem, że wybieram bardziej skomplikowane formy. Zobaczymy, jak
    to pójdzie na poczcie. :-)

    > Co do inteligo to jesteś wytrwały )))))))))))).

    Ciągle trzyma mnie tam:

    1. rewelacyjna jakość usług i obsługi klienta [moim zdaniem]
    2. poważne traktowanie każdej sugestii zmian i poprawek
    3. produkty
    4. VE z funkcją płacenia w necie

    Zdecydowanie odpycha oprocentowanie i TOiP. I chyba jeszcze troszkę i to
    drugie przeważy zalety. Tym bardziej porównując z konkurencją...

    A co do jakości obsługi. Widzisz - do vw zraziłem się już w pierwszym dniu.
    Sytuacja, którą opisałem na grupie, a dodatkowo od jakiegoś czasu próbuję
    się połączyć z 0800103301 i zawsze połączenie jest zrywane i dziękują mi za
    kontakt... :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 18. Data: 2003-05-24 16:00:02
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    > A czy mogę zamówić kartę VC (za opłatą) do konta stantard?

    nie - bo wowczas nazywa sie to "srebrny" - niestety mimo obnizki - kwota jak
    za sama karte - zdecydowanie za wysoka, jak zejda do 5-6 to mozna sie bedzie
    zastanowic :-) bo bedzie to wowczas jakas atrakcja :-) kto wie - moze i do
    tego dojada sami z siebie - tak jak z pakietem standardowym, narobili sie -
    a zainteresowanie "bylo pewnie zerowe"
    :-)

  • 19. Data: 2003-05-25 08:24:19
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Bezpłatny standard e-direct w VW direct

    No to koniec z imponującymi wysokościami zdeponowanych środków (kiedyś było
    średnio ok. 20kzł na klienta).

  • 20. Data: 2003-05-25 09:34:55
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "janko"
    > No to koniec z imponującymi wysokościami zdeponowanych środków (kiedyś
    było
    > średnio ok. 20kzł na klienta).

    Teraz jest 28.000 ;-)