  • 1. Data: 2003-05-23 13:10:56
    Temat: Bezpłatny VW direct
    Od: k...@w...pl

    Bezpłatny standard e-direct w VW direct

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=741718

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 2. Data: 2003-05-23 13:21:14
    Temat: Re: Bezpłatny VW direct
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Bezpłatny standard e-direct w VW direct
    >
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=741718

    No,no - bardzo ciekawa wiadomość - mbankowi wreszcie przybywa jakiś realny
    konkurent. A swoją drogą, to nawet promocja z volkswagenem nie spowodowała
    przyrostu rachunków :-D ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-05-23 13:44:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl>
    > Bezpłatny standard e-direct w VW direct
    >
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=741718

    no ciesze sie bardzo - nie dosc ze mozna wygrac atrakcyjna nagrode za
    zalozenie konta, to jeszcze bezplatne i z tokenem
    chyba zostane w tym banku na dluzej a nie tylko do sierpnia ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-05-23 13:55:38
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:
    [...]

    > No,no - bardzo ciekawa wiadomość - mbankowi wreszcie przybywa jakiś realny
    > konkurent. A swoją drogą, to nawet promocja z volkswagenem nie spowodowała
    > przyrostu rachunków :-D ?

    no, ja wniosek wysłałem jakoś 1-2 maja i do dziśnie mam konta bo mieli
    jakieś problemy...jeśli było więcej takich przypadków to się nie dziwię...

    KJ

  • 5. Data: 2003-05-23 14:50:43
    Od: "domeczek" <S...@g...pl>

    a co takiego bedzie w sierpniu ?

  • 6. Data: 2003-05-23 15:03:37
    Od: "PO" <p...@p...onet.pl>

    > No,no - bardzo ciekawa wiadomość - mbankowi wreszcie przybywa jakiś realny
    > konkurent. A swoją drogą, to nawet promocja z volkswagenem nie spowodowała
    > przyrostu rachunków :-D ?

    Wg mnie na drodze do przyrostu liczby rachunkow stoi przede wszystkim sposob
    otwierania rachunku w vwDirect. Czy ktos moze wskazac mi co logicznego jest
    w sposobie otwierania (zlecenia otwarcia) rachunku e-direct, tj. drukowanie,
    wypelnianie, chodzenia na poczte lub umawianie sie z kurierem? Przeciez samo
    pojecie konta z dostepem przez internet wskazuje na to, ze ta wlasnie droga
    powinno byc zalatwianych mozliwie najwiecej spraw.

    A nie prosciej byloby wypelniac formatke na stronie rejestracyjnej i cala
    akcja generowania papierow i zbierania podpisow lezalaby po stronie banku.
    Ludzie sa z natury leniwi i nie chce im sie biegac za kims, komu w dodatku
    bada powierzac swoja kase.
    Dobrym przykladem na (wg mnie) logiczne podejscie do problemu jest tryb
    otwarcia rachunku w Nordei - jedyne co trzeba zrobic to wklepac dane na
    stronie i odpowiedziec przez telefon na pytanie milej pani gdzie chcemy
    odebrac od kuriera przesylke z papierkologia.

    Jest jeszcze jeden mankament e-direct'a - za cholere nigdy nie moge
    zapamietac adresu ich strony :) O wiele prosciej byloby utworzyc cos w
    stylu:
    edirect.vwbank.pl

    pozdr.
    PO

  • 7. Data: 2003-05-23 15:15:52
    Od: "GN" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Bezpłatny standard e-direct w VW direct

> [...]

    Wiadomość - jest super - od prawie 2 lat bawię się PlusKontem
    przez telefon - jest to upierdliwe - ale ... konto z wysokimi % i bezpłatne.

    I teraz mogło by być tak fajnie :) ?
    Choć może nie będzie tak źle - póki 100% udziałów mają Niemcy.

    Jednak martwią mnie słowa typu:
    "...użytkownicy Konta e-direct w Volkswagen Bank direct będą
    zwolnieni z miesięcznych opłat ..."

    ... gdzieś już "ZWALNIANO" nas z ponoszonych opłat by je po
    pewnym okresie przywrócić (...już zwiększone) - po złapaniu nowej
    grupy klientów.

  • 8. Data: 2003-05-23 20:06:21
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Mam pytanie:
    Czy będąc użytkownikiem konta e-direct (podobno teraz już bezpłatnego) mogę
    być jednocześnie użytkownikiem plus konta? Chyba tak, bo w demo vw tak jest,
    ale pytanie, czy bezplatnie, czy zaplace za token?
    MM

  • 9. Data: 2003-05-23 20:19:53
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Bezpłatnie jest od 1 czerwca - nie jest to promocja tylko zmiana w TPiO
    czyli zmiana na stałe co można potwierdzić u nich bezpośrednio. Jeżeli masz
    token do Plus konta to będzie on obsługiwał oba konta tylko że,.....
    bezpłatnie ;-).
    A.

    Użytkownik "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:balv51$s90$1@news.onet.pl...

  • 10. Data: 2003-05-23 20:43:43
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

> [...]
    droga
    > powinno byc zalatwianych mozliwie najwiecej spraw.

    A ja mam pytanie - czy zamówiony kurier przyjedzie do mnie nieodplatnie, czy
    tez muszę za te przyjemnosc zaplacic ?

    Dopiero po wiadomosci o tak atrakcyjnych warunkach prowadzenia konta
    przyjrzalem sie ich demo. Jak w Lukasie sie poczulem ;)
    Czy sa tam mozliwe wydruki potwierdzenia przelewow (pdf), czy trzeba robic
    zrzuty z ekranu?

    pzdr
    S.