  • 1. Data: 2003-05-23 09:35:16
    Temat: karta z miesięcznym okresem ważności
    Od: "Falka" <f...@g...pl>

    Witam
    Wczoraj zamykałam konto w PKO BP
    przenosząc środki na Inteligo (heh niby to samo ale jednak trochę inaczej )
    i zostałam zaskoczona tym, że mimo, że karta Visa ma ważnośc do końca
    czerwa
    to PKO już pobrał mi 12 zł. za wydanie nowej karty-podobno już wysłali
    chociaż jeszcze do mnie nie dotarła- i wyszło na to, że musze zapłacić za
    coś z czego wogóle nie bedę korzystać.
    Czy to tak powinno być ?
    pozdrawiam
    Ela

  • 2. Data: 2003-05-23 10:53:53
    Temat: Re: karta z miesięcznym okresem ważności
    Od: "p...@i...com" <p...@i...com>

    Dnia 05/23/2003 11:35 AM, Użytkownik Falka napisał:
> [...]
    > to PKO już pobrał mi 12 zł. za wydanie nowej karty-podobno już wysłali
    > chociaż jeszcze do mnie nie dotarła- i wyszło na to, że musze zapłacić za

    jak to napisalas - "heh"

    zawsze cenilem ten bank za niejaki taki bezwlad - wynikalo z niego i z
    wielkosci banku ze jednak mial lepsze warunki od innych, a "w okienkach"
    mimo kolejek mozna bylo jednak pozalatwiac wiele w sposob wygodny i w
    miare mily (w porownaniu do PKO SA z ktorego korzystalem wczesniej - o
    niebo lepiej)

    jednak ostatnio zaskoczyl mnie PKO BP podobna akcja jak Twoja karta:
    przyzwyczaili mnie skubance do tego ze zawsze grzecznie powaidamiali o
    zblizaniu sie terminu przedluzenia kredytu odnawialnego
    w tym roku nic nie przyszlo - nie chce wyrokowac czy to oni czy poczta,
    ale nie doszlo
    i skasowali mi 100PLN (2% wartosci kredytu) za jego przedluzenie

    rozmowy w oddziale nic nie daly (rzeczywiscie w swietle umowy postapili
    ok, ale przyzwyczajenie klienta do milej obslugi zaowocowalo tym ze nie
    zawracalem sobie glowy terminem bo i tak przypomna, a tu niespodzianka)
    podobno do niedawna przyjmowali jeszcze reklamacje z tego tytulu, ale
    juz sie rozmyslili

    takze zaplacilem 100zl za kredyt z ktorego nie wiem czy w tym roku
    skorzystam (przez ostatnie 3 lata byl mi potrzebny - teraz juz chyba nie)

    powiem ze sie lekko zirytowalem
    czy naprawde nie da sie nic z tym zrobic?

    Piotrek

  • 3. Data: 2003-05-23 16:48:12
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Falka" <f...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > to PKO już pobrał mi 12 zł. za wydanie nowej karty-podobno już wysłali
    > chociaż jeszcze do mnie nie dotarła- i wyszło na to, że musze zapłacić za

    proponuję sprawdzić regulaminie i termin wypowiedzenia umowy oraz rezygnacji
    z karty (chyba 45 dni)
    jeśli się mylę, i nie trzeba z karty zrezygnować 45 dni przed upływem
    terminu ważności, to proponuję złożyć pisemną reklamację z żądaniem zwrotu
    niesłusznie pobranej kwoty wraz z odsetkami

    --
    pozdrawiam
    plusz