  • 21. Data: 2003-05-25 10:21:45
    Temat: Re: Bezpłatny VW direct
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> napisał w wiadomości
    news:3ed07daf@news.home.net.pl...

    > No to koniec z imponującymi wysokościami zdeponowanych środków (kiedyś
    było
    > średnio ok. 20kzł na klienta).

    Nie da się ukryć...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 22. Data: 2003-05-25 11:35:29
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>

    > No to koniec z imponującymi wysokościami zdeponowanych środków (kiedyś
    było
    > średnio ok. 20kzł na klienta).

    teraz jest ok. 28 000 :-)
    miło być w takim gronie - nawet z mniejszą kwotą na rachunku :-)

  • 23. Data: 2003-05-26 07:01:46
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

    > Mam pytanie:
    > Czy będąc użytkownikiem konta e-direct (podobno teraz już bezpłatnego)
    mogę
    > być jednocześnie użytkownikiem plus konta? Chyba tak, bo w demo vw tak
    jest,

    TAK

    > ale pytanie, czy bezplatnie, czy zaplace za token?

    NIE, nie zapłacisz za token.

    W sobotę dzwoniłem w tej sprawie.
    Ja chciałem zamknąć PlusK i otworzyć e-direct, ale pani w infolinii
    powiedziała, że można do PlusK otworzyć e-d i mieć ten sam token bezpłatnie.

    Janusz