  • Data: 2019-03-15 18:45:35
    Temat: Re: Bezpieczeństwo mobilnej bankowości.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-15 o 13:57, xxx pisze:

    > Nie ma 100 procentowego zabezpieczenia, ale jednak nad komputerem w domu
    > mam większą kontrolę niż nad telefonem z androidem i zainstalowanymi
    > kilkudziesięcioma aplikacjami które nie wiadomo co robią.

    Jak na razie to wydaje mi się, że mam większą kontrolę na telefonem niż
    komputerem - jeszcze nigdy nie zainstalowałem żadnej apki :)
    Choć niedawno o mało by się nie zdarzyło - płaciłem ubezpieczenie za
    samochód i ubezpieczalnia wymyśliła sobie promocję - rabat (chyba 5%) za
    zainstalowanie jakiejś aplikacji. Pani od ubezpieczeń stwierdziła, że
    można zainstalować, coś tam potwierdzić i odinstalować. Jak pan chce to
    mogę to zrobić - już nie raz tak robiłam. 5% od 3500 to trochę jest więc
    dałem jej telefon do ręki - niech Pani spróbuje. Poległa.
    Się zdziwiła, że u innych to wszystko bez problemu przechodziło a mój
    telefon zażyczył sobie jakiegoś logowania gdzieś a ja, że żadnego
    loginu, czy hasła to ja nie mam.
    Też się zdziwiłem, bo jak na komputer pobieram sobie jakiś program to
    nigdzie nie muszę się logować.

    Skojarzenie NTG - dziś w nocy pojawiła się wyczekiwana przeze mnie
    wersja 5.1 KiCada - już zdążyłem dwa błędy zgłosić.
    P.G.