  • Data: 2019-03-16 15:44:31
    Temat: Re: Bezpieczeństwo mobilnej bankowości.
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Mar 2019 13:48:30 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Na razie nie wiem po co w ogóle 3D. Ja nigdy nie potrzebowałem (nie
    > projektuję telefonów komórkowych).
    Nie chodzi o telefony.
    Wings 3D, drzewiej, wykorzystywany był do "tworzenia"
    elementu 3D, widocznego na "zrenderowanej płytce".
    Kiedyś musiałem "położyć" tranzystor w nietypowy sposób,
    tak by radiatorem dotykał górnej aluminiowej obudowy,
    do której był przykręcony.
    I Wings 3D wystarczył do tego by nóżki
    tranzystora wygiąć odpowiednio i "bezboleśnie"
    we właściwą stronę.

    .htm

    .